Hvad ligner det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.654 visninger
15 svar
3 synes godt om
13. juli 2019

LSS

Jeg synes ikke det ligner skoldkopper, havde ellers håbet på det så det kunne blive overstået. Han er lige knap 13 måneder og jeg ved fra mine to ældre piger at det var rigtig hårdt for dem at få skoldkopper omkring 3 års alderen 

Men der er kun de fire her. Jeg synes ikke det ligner babyhormonknopper, men mere rigtige bumser. Kan små børn få det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2019

esioul

LSS skriver:

Jeg synes ikke det ligner skoldkopper, havde ellers håbet på det så det kunne blive overstået. Han er lige knap 13 måneder og jeg ved fra mine to ældre piger at det var rigtig hårdt for dem at få skoldkopper omkring 3 års alderen 

Men der er kun de fire her. Jeg synes ikke det ligner babyhormonknopper, men mere rigtige bumser. Kan små børn få det? 

Synes godt det kunne ligne skoldkopper. Hvordan ser ryg og mave ud.? 

Anmeld Citér

13. juli 2019

LSS

esioul skriver:

Synes godt det kunne ligne skoldkopper. Hvordan ser ryg og mave ud.? 

Ryg og mave ser fin ud. Det der gør at jeg er i tvivl er at min søn dengang han fik skoldkopper kun fik 5/6 stykker. Jeg tog ham til lægen og der fik jeg af vide at det VAR skoldkopper og at det slet ikke er alle der får mange. 

Jeg tror bare det er fordi jeg er ‘vant’ til at der kommer mange 

Anmeld Citér

13. juli 2019

LSS

Der er en mere på det andet ben nu. Ligner det mon en skoldkoppe?

Anmeld Citér

13. juli 2019

MorTil3+

Synes ikke det ligner skoldkopper på billederne, har lige haft 2 børn med skoldkopper, men kan jo være de udvikler sig

Anmeld Citér

13. juli 2019

LSS

MorTil3+ skriver:

Synes ikke det ligner skoldkopper på billederne, har lige haft 2 børn med skoldkopper, men kan jo være de udvikler sig

Der kommer flere og flere  og dem der er der i forvejen bliver større og mere blæreagtige

Anmeld Citér

13. juli 2019

MorTil3+

LSS skriver:

Der kommer flere og flere  og dem der er der i forvejen bliver større og mere blæreagtige

Hvis de bliver mere blære agtige så er det nok skoldkopper. Det var nemlig pga at der ikke rigtig var blærer at jeg ikke synes det ligner.

Anmeld Citér

13. juli 2019

MorTil3+

Her er min datter på dag 2 med skoldkopper så der kom mange flere. Og det er så 3 gang hun har skoldkopper 

Anmeld Citér

13. juli 2019

HBV

MorTil3+ skriver:

Her er min datter på dag 2 med skoldkopper så der kom mange flere. Og det er så 3 gang hun har skoldkopper 

Jeg tror aldrig, at der i verdenshistorien er rapporteret om 3 tilfælde af skoldkopper hos ét barn 

Anmeld Citér

13. juli 2019

CBbaby

HBV skriver:

Jeg tror aldrig, at der i verdenshistorien er rapporteret om 3 tilfælde af skoldkopper hos ét barn 

Det kan der sagtens. 

Det kommer an på mængden af virus osv. 

Min datter har selv haft det to gange. Konstateret ved en læge. Der sagde lægerne, at det kom meget an på, hvor voldsom en omgang barnet var blevet smittet med. Så derfor var der nogle få uheldige, der kunne få det flere gange. Især hvis de var under 2 år, da de fik det første gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.