Økonomisk bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2019

Mor Christa

Jeg pendler 120 km dagligt i en Mercedes c220, og den giver mig enormt meget køreglæde.. den er også økonomisk og kører 20 km/L.. og så er den sikkerhedsmæssigt rigtig god. Den er dog dyr at anskaffe sig. 

Før det, pendlede jeg samme tur i en Renault scenic, som er en stor bil, og som nok kører 18 km/L, men som også var fin. 

Jeg valgte komfort som det vigtige, når nu jeg sidder 2 - 2,5 timer i en bil om dagen. :-) 

det har jeg i øvrigt gjort i 6 år..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2019

Camilla <3

Jeg har for et par måneder siden købt en Peugeot 208, den er jeg ganske tilfreds med :-) Opgivet til 30,6 km/l og koster 600 halvårligt i vægtafgift. :-) 

Anmeld Citér

16. juli 2019

Lomm

Profilbillede for Lomm

Enig, en lidt større bil for sikkerhed og komfort, og så diesel - det gør en kæmpe forskel på brændstof regningen (du betaler måske en smule mere fra start, men det er hurtigt tjent hjem igen).

Vi har en lille Ford KA, den er super at parkere og køre rundt i byen hvor vi bor, men koster en formue i brændstof på lange ture, og er ret træls at køre ved over 90 km/timen. Så har vi en C4 diesel (mellemstor) - den er skøn at køre, og har en god brændstof økonomi.

Anmeld Citér

16. juli 2019

Anonym

Vi har en Audi A5 SB som pendlerbil. Jeg sidder i bilen 2,5 time om dagen, så vi har valgt komfort og er lækkert køretøj der ikke støjer i kabinen når der køres på motorvej. 

Vi giver 849kr. i grøn ejer afgift pr. halvår og den kører ca. 19km/l når jeg kører til og fra arbejde. 

Jeg er virkelig glad for den. Før kørte jeg i en lille bybil og jeg var virkelig ør i hovedet af motorvejskørsel pga. støj. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.