Anonym skriver:
Det var nu mest i forhold til at en forslår flaske når der nu er en velfungerende amning. Ja gu’ er det da hårdt, men de første måneder, skal man nok bare acceptere, at livet består af amning, amning og lidt mere amning. Det lyder jo som en ganske normal baby. Så som andre siger - gør livet så nemt for dig selv som muligt på andre måder. Handl over nettet, bestil måltidskasser og rengøring, hvis det bliver for svært for dig at håndtere rodet.
Men nu var amning jo bare én faktor i mit indlæg. Det var ikke hovedfokus. Og hvis det bliver det, der stopper mig fra at vælte helt, ja, så giver jeg flaske uden at tøve. Baby har brug for en rask mor mere end hun har brug for bryst.
Og ja, min baby er helt normal. Det skriver jeg også selv. Hun har et stort tryghedsbehov, og hun sover for lidt, men hun er normal.
Når man er så fysisk og psykisk drænet som jeg, så kunne man bare godt have ønsket sig en nem baby. I går sov hun f.eks. max. 20 minutter ad gangen om dagen. Jeg prøvede alt: vikle, slyngevugge, yogabold, gåtur. Hun var bare vågen efter 20 minutter. Det er hårdt, ja, men come on. Jeg ved også, at mange har nemmere babyer end det.
Tak for dine forslag. Desværre er jeg på SU, og min mand på elevløn, så der er ikke økonomisk råderum til hverken måltidskasser eller rengøring.
Anmeld
Citér