Stordagpleje (er det okay?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

I vuggestuerne er vi nogle gange alene med 10-12 stykker i kortere perioder 

jeg ville være helt rolig. Særligt fordi jeg tror at manden først henter børn, efter nogle da børnene er hente i dagplejen. De er jo nødt til at hente deres egne børn. Hvis din mavefornemmelse ellers er god, ville jeg klart takke ja 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2019

Soonmom

CKJ skriver:

I vuggestuerne er vi nogle gange alene med 10-12 stykker i kortere perioder 

jeg ville være helt rolig. Særligt fordi jeg tror at manden først henter børn, efter nogle da børnene er hente i dagplejen. De er jo nødt til at hente deres egne børn. Hvis din mavefornemmelse ellers er god, ville jeg klart takke ja 

Du er jo aldrig >alene< med 10-12 stykker, der er altid flere i huset og på det tidspunkt hvor man er alene med alle er vel når de sover (ellers er der i hvert fald noget galt med struktureren) og så har man jo mulighed for at kalde på sine kollegaer hvis man pludselig står med alle (mange) oppe.

En dagplejer hvor den anden forlader fysisk huset har jo ikke mulighed for at kalde på nogen, der er immervæk ret stor forskel 

Anmeld Citér

30. juni 2019

De3Guldklumper

Vi har haft vores i stordagpleje med 3 dagplejere og fast 10 børn da, i tilfælde af sygdom hos en dagplere, de sidste 2 må stå med 5 hver. 

Så det jeg læser når du skriver at der er 4 fire børn tilbage da i er på besøg og du ser en af dem hente eget barn hjem, er jo faktisk bare en dagplejer som har fri og en som er på arbejde. De er jo ikke begge på arbejde med 4 børn da de må sidde med 5 børn hver. 

Anmeld Citér

30. juni 2019

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg kender ikke til stor dagplejer men ved at der er én mand og kone her i området der begge er dagplejere og har kun hørt positivt om dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.