Bor i kbh er 34
er helt med på at det bedste vil være en uddannelse.. problemet er bare at vi ikke kan klare den på su og manden løn lige nu.. vil helst klare den uden su lån, men tvivler på jeg kan..
sosu hjælper er udlukket da jeg har dårligt knæ og lægen har sagt af knæ kun vil få det værre..
jeg tror at jeg må snakke med min mentor om hvad der er af muligheder for uddannelse..
tak for svar..
Du kan søge handicap tillæg hvis du lider sf kronisk hp/migræne. Det er et tillæg så du ikke behøver arbejde ved siden af SU.
Uddannelse vil klart være at foretrække. Måske du skulle tage en HG, det er ikke så svært, og så kan du enten komme videre i butik eller kontor.
Det kunne måske også være en idé at søge ind på pædagogisk assistent hvis du gerne vil arbejde med børn? Det er en lettere udd. som måske vil give dig blod på tanden til at læse videre.
Jeg har været i dine sko og voksede med opgaven. Endte faktisk med en videregående uddannelse med et snit over 10!
Det er meget rarere at studere som voksen. Jeg var så ked af og dårlig i skolen, men fik succes da jeg startede på HG som 27 årig. Og så greb det om sig! 
Anmeld
Citér