Har mistet kærligheden for min mand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2023

AnoMor

Loubaby skriver:

Jeg tror det er normalt efter x antal år. Jeg tror mange par går fra hinanden fordi der er en tro på, at forelskelse skal vare livet ud, og at et forhold ikke er hårdt arbejde - det ER hårdt arbejde. Det vil alle par, som har været sammen i mange mange år kunne skrive under på. Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år og er heller ikke forelsket - men jeg elsker min kæreste og kan mærke momentvise bølger af forelskelse, men det er ikke i nærheden af hvad det var i starten. Det tror jeg er normalt - hvis man skulle jagte den brusende forelskelse hele livet ville man aldrig være i et forhold der varer mere end 5-10 år (in my opinion) 

Opslaget er 4 år gammelt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2023

Nana20

Slap helt af. I har to små børn og en hektisk og praktisk hverdag. Hvor romantisk er det lige? Min mand og jeg har været sammen i 11 år og er ikke forelsket mere, men jeg elsker ham. I hverdagen mærker jeg ikke meget til det men af og til rammer den bare. Min mand og jeg har også lige været inde i en dårlig periode. Vi har en syg datter der har presset hverdagen meget. Vi havde besluttet at gå fra hinanden men valgte i stedet at sende lillebror på 2 år og storesøster på 4 år til mormor og morfar i en uge mens vi tog på kærestetur til syden. Shit jeg havde det dårligt med at forlade dem, men jeg prioriterede simpelthen vores forhold. Vi fandt hinanden igen. Kom vær fra hverdagen og havde overskud til hinanden igen. Børnene havde slet ikke tid til at snakke med os over Messenger. Det var den bedste investering vi har gjort. Det er helt normalt at havde det som du har det. Forholdet er presset med små børn. Tag en snak sammen. Lær at huske hinanden igen, holde om, have kæreste weekender uden børn. Det er så pokkers vigtigt. Jeg er sikker på at jeres børn også ville sætte Pris på at have to glade forældre med mere overskud ��

Anmeld Citér

16. februar 2023

AnoMor

Nana20 skriver:

Slap helt af. I har to små børn og en hektisk og praktisk hverdag. Hvor romantisk er det lige? Min mand og jeg har været sammen i 11 år og er ikke forelsket mere, men jeg elsker ham. I hverdagen mærker jeg ikke meget til det men af og til rammer den bare. Min mand og jeg har også lige været inde i en dårlig periode. Vi har en syg datter der har presset hverdagen meget. Vi havde besluttet at gå fra hinanden men valgte i stedet at sende lillebror på 2 år og storesøster på 4 år til mormor og morfar i en uge mens vi tog på kærestetur til syden. Shit jeg havde det dårligt med at forlade dem, men jeg prioriterede simpelthen vores forhold. Vi fandt hinanden igen. Kom vær fra hverdagen og havde overskud til hinanden igen. Børnene havde slet ikke tid til at snakke med os over Messenger. Det var den bedste investering vi har gjort. Det er helt normalt at havde det som du har det. Forholdet er presset med små børn. Tag en snak sammen. Lær at huske hinanden igen, holde om, have kæreste weekender uden børn. Det er så pokkers vigtigt. Jeg er sikker på at jeres børn også ville sætte Pris på at have to glade forældre med mere overskud ��

4 år gammelt opslag

Anmeld Citér

16. februar 2023

Loubaby

AnoMor skriver:

Opslaget er 4 år gammelt

Opslaget lå øverst i feed - så tjekker jeg, undskyld mig, sgu ikke for dato

Anmeld Citér

16. februar 2023

Loubaby

4 år gammelt opslag

Vi har fattet det? Men godt du holder dig vågen for at holde øje med tråden som “er 4 år gammel”

Anmeld Citér

16. februar 2023

AnoMor

Loubaby skriver:

Slap dog af.. jeg pointerede det bare. Tænk at få så ondt i røven over det. Sørgeligt alligevel 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Kir

Loubaby skriver:

Vi har fattet det? Men godt du holder dig vågen for at holde øje med tråden som “er 4 år gammel”

Tænker det var venlig ment. Det er måske meget fint at vide, da det ikke giver så meget mening at komme med svar på så gamle indlæg. 

Det sker indimellem at der kommer et spam-indlæg på de gamle tråde, så derfor kan det være smart at kigge på dato inden man svarer

Anmeld Citér

17. februar 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Loubaby skriver:

Og du ville hellere spilde tid og kræfter på at besvare et uaktuelt indlæg end at blive oplyst om, at det var passé? 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Loubaby

AnoMor skriver:

Slap dog af.. jeg pointerede det bare. Tænk at få så ondt i røven over det. Sørgeligt alligevel 

Du er sørgelig. Ærligt - tjek din historik. Du laver ikke andet end at irettesætte og tale ned til folk. Sølle type. God dag 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Loubaby

Og du ville hellere spilde tid og kræfter på at besvare et uaktuelt indlæg end at blive oplyst om, at det var passé? 

Nu havde jeg ligesom svaret - så uanset on AnoMor var dagens helt og oplyste os alle om, at indlægget var gammelt, så får jeg jo ikke den tid igen jeg brugte på at besvare. Så hvad er pointen i din kommentar? Totalt ligegyldig. Ville du ikke hellere bruge tid og kræfter på noget andet, end at oplyse mig om, at jeg burde bruge tid og kræfter på noget andet, end at svare på et gammelt indlæg?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.