Snorken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2019

Anonym trådstarter

Snorken er faktisk slet ikke sundt og der ka gøre meget for at mindske det. Tal med lægen..

og så gå i krig med vægttabet det er næsten den sikre vej til success

lægen har været indover, og min halvdel skulle starte med et vægttab, men problemet er bare, at min halvdel godt kan høre problemet, men gør ingenting ved det. 

det er det der er så frustrerende..

der har været en kikkert nede og kigge, der havde mavesyreren været godt i gang med at sætte sig i halsrøret og den klappe til at lukke af, den er væk. så i mine øjne er det jo et problem man skal tage seriøst.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2019

fehår

Anonym skriver:

jeg har bare meget små øreindgange, så får så ondt i ørerne efter 2dage med dem i.

Min veninde har samme problem, og hun sværger til dem her: 

https://www.webapoteket.dk/personlig-pleje/oejen-oere-naesepleje/sanohra-max-small-oerepropper-p-220262

Måske værd at prøve?

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Min veninde har samme problem, og hun sværger til dem her: 

https://www.webapoteket.dk/personlig-pleje/oejen-oere-naesepleje/sanohra-max-small-oerepropper-p-220262

Måske værd at prøve?

1000 tak de skal da prøves ..

Anmeld Citér

26. juni 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min mand snorker sindssygt meget, så vi sover i hver sin ende af huset. Jeg kan dog høre hal nogle gange, selvom der er to døre lukket imellem os. 

Vi har prøvet noget forskelligt: sådan en spray. Den hjalp lidt. 

Så har han en bideskinne, som hiver kæben frem. Han synes dog, den er ubehagelig at sove med, men jeg tror, det er en vanesag.

han er også blevet brændt i næsen.

Min mand er også overvægtig, men har fået at vide, at det faktisk ikke er det som er problemet. Men hans kæber. 

Det hjælper selvfølgelig heller ikke på det, at han er overvægtig. 

Det behøver dog ikke gå udover det intime, at man sover hver for sig. Tværtimod det er nok mere, hvad man gør det til.

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym trådstarter

Tullemoar skriver:

Min mand snorker sindssygt meget, så vi sover i hver sin ende af huset. Jeg kan dog høre hal nogle gange, selvom der er to døre lukket imellem os. 

Vi har prøvet noget forskelligt: sådan en spray. Den hjalp lidt. 

Så har han en bideskinne, som hiver kæben frem. Han synes dog, den er ubehagelig at sove med, men jeg tror, det er en vanesag.

han er også blevet brændt i næsen.

Min mand er også overvægtig, men har fået at vide, at det faktisk ikke er det som er problemet. Men hans kæber. 

Det hjælper selvfølgelig heller ikke på det, at han er overvægtig. 

Det behøver dog ikke gå udover det intime, at man sover hver for sig. Tværtimod det er nok mere, hvad man gør det til.

Ja lige præcis "hvad man gør det til" .. men det skal man jo begge synes.

Hvad gør i så når i er på ferie? feks telt, hytte? mm..

brændt i næsen, udelukkende for at se om det vil hjælpe?

Anmeld Citér

26. juni 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Ja lige præcis "hvad man gør det til" .. men det skal man jo begge synes.

Hvad gør i så når i er på ferie? feks telt, hytte? mm..

brændt i næsen, udelukkende for at se om det vil hjælpe?

Hans næsebor var meget snævre, og han havde faktisk svært ved at få luft, når han lå ned. 

Han er også blevet tjekket for søvnapnø, men han snorker bare.

når vi er ude og sove, har jeg bare accepteret, at jeg kommer til at sove af lort. Det er dog sjældent vi er det, så er ikke det største problem, heldigvis

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym trådstarter

Tullemoar skriver:

Hans næsebor var meget snævre, og han havde faktisk svært ved at få luft, når han lå ned. 

Han er også blevet tjekket for søvnapnø, men han snorker bare.

når vi er ude og sove, har jeg bare accepteret, at jeg kommer til at sove af lort. Det er dog sjældent vi er det, så er ikke det største problem, heldigvis

Årh ha hvor jeg dog kender til det

Ja, det også sådan jeg har valgt at gøre..

Anmeld Citér

26. juni 2019

Carina:-)

CKJ skriver:

Uh - kæmpe problematik herhjemme også. Vi har dog taget konsekvensen og sover hver for sig. Vi har begge brug for vores søvn om natten og vi slipper for at ‘diskutere’ og vække hinanden om natten på den måde. 

Det gør så at vi også må være lidt kreative med det seksuelle 

så det er en win-win. 

Sjovere sex og bedre søvn 

Vi sover også hver for sig

Både fordi han snorker 

Men også fordi jeg samsover med de yngste 

Og ja sex det finder man ud af 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Man kan for formstøbte ørepropper der passer perfekt i dit øre og giver bedst mulige lydafskærmning. Trommeslagere bruger ofte den slags  

Dansk hørecenter laver deciderede sovepropper, hvis du scroller lidt ned i linket  

https://dkhc.dk/hoerevaern/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.