Snorken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
18 svar
2 synes godt om
25. juni 2019

Anonym trådstarter

Min halvdel snorker vanvittig meget og er os + 20-25kg for meget på kroppen.

har i nogen ideer til hvad der kan hjælpe på snorken?

vægttab, men som vi alle kender, skal ryggraden være til det, ellers fungere det ikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Uh - kæmpe problematik herhjemme også. Vi har dog taget konsekvensen og sover hver for sig. Vi har begge brug for vores søvn om natten og vi slipper for at ‘diskutere’ og vække hinanden om natten på den måde. 

Det gør så at vi også må være lidt kreative med det seksuelle 

så det er en win-win. 

Sjovere sex og bedre søvn 

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym trådstarter

Det har vi også gjort i nogle år, men det kostede næsten forholdet faktisk, fordi man netop ikke fik den der tætte kontakt, når man går i seng.  meeen hvis man stadig får dyrket det intime, kan man nok bedre se igennem finger med det, at sove hver for sig.

Hvad gør i så, når i er på ferie, telt tur mm?

Anmeld Citér

25. juni 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Samme problem herhjemme.. I en periode sov vi også hver for sig, men det gik udover forholdet, kunne jeg mærke.. Så nu sover jeg med ørepropper, samt han bruger en anti-snorke-spray.. Den tager toppen, og derefter tager ørepropperne næsten resten.. Han kan dog stadig godt snorke rigtig højt, og så må han vende sig om på den anden side 

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Samme problem herhjemme.. I en periode sov vi også hver for sig, men det gik udover forholdet, kunne jeg mærke.. Så nu sover jeg med ørepropper, samt han bruger en anti-snorke-spray.. Den tager toppen, og derefter tager ørepropperne næsten resten.. Han kan dog stadig godt snorke rigtig højt, og så må han vende sig om på den anden side 

Får du ikke ondt i ørerne ved at have dem i hver nat?

Hmm, er din overvægtigt? det tror jeg også har meget at sige, hos os hvert fald.

Anmeld Citér

25. juni 2019

fehår

Unicorn1 skriver:

Fuldstændig samme situation her. Lige nu har vi en nyfødt baby, og jeg kan ikke sove med ørepropper, fordi jeg skal kunne høre hende. Jeg var rædselsslagen for, at jeg aldrig ville få sovet, men heldigvis giver amningen så dejligt mange sovehormoner, at jeg ikke rigtigt hører min mands snorken. 

Og min mand er ikke rigtigt overvægtig, måske maks. fem kilo. Han snorker bare voldsomt, ligesom hans far også gjorde.

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Fuldstændig samme situation her. Lige nu har vi en nyfødt baby, og jeg kan ikke sove med ørepropper, fordi jeg skal kunne høre hende. Jeg var rædselsslagen for, at jeg aldrig ville få sovet, men heldigvis giver amningen så dejligt mange sovehormoner, at jeg ikke rigtigt hører min mands snorken. 

Og min mand er ikke rigtigt overvægtig, måske maks. fem kilo. Han snorker bare voldsomt, ligesom hans far også gjorde.

så vejen frem, er at amme  (spøj til side)

Det da altid nået at du får din søvn, når nu du skal op om natten.

Det for mig, nemt nok at falde i søvn, men hvis jeg vågner op om natten feks, så har jeg svært ved at falde hen igen, den snorken bor sig ind i mit hoved

Anmeld Citér

25. juni 2019

fehår

Anonym skriver:

så vejen frem, er at amme  (spøj til side)

Det da altid nået at du får din søvn, når nu du skal op om natten.

Det for mig, nemt nok at falde i søvn, men hvis jeg vågner op om natten feks, så har jeg svært ved at falde hen igen, den snorken bor sig ind i mit hoved

Ja skaf dig en baby at amme! 

Gode ørepropper er vejen frem. Du skal måske prøve nogle forskellige mærker, før du finder dem, der passer helt perfekt til dig, men det skal nok lykkes.

Anmeld Citér

25. juni 2019

Babilooo

Snorken er faktisk slet ikke sundt og der ka gøre meget for at mindske det. Tal med lægen..

og så gå i krig med vægttabet det er næsten den sikre vej til success

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Ja skaf dig en baby at amme! 

Gode ørepropper er vejen frem. Du skal måske prøve nogle forskellige mærker, før du finder dem, der passer helt perfekt til dig, men det skal nok lykkes.

jeg har bare meget små øreindgange, så får så ondt i ørerne efter 2dage med dem i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.