At blive i et forhold for familiens skyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvor gamle er børnene?

1 og 6 år ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2019

Anonym trådstarter

Lomm skriver:

Stop med at have sex bare for at servicere, vær ærlig overfor ham, og så enten gå ned i tid eller køb jer til noget hjælp. Evt skriv ned hver eneste ting du laver (ned i den mindste detalje), så han kan se det. Mænd er gode til at nævne ALT de foretager sig, mens kvinder mere bare gør tingene uden at forvente ros. På den måde overser mange mænd hvor meget arbejde der ligger i en husholdning.

Jeg har virkeligt heller ikke lyst til det. Tænker at jeg må tage snakken med ham igen. Han synes dog aldrig han bliver mødt i sine behov for sex, så jeg har gjort det for at give ham bare lidt, men det er nødt til at stoppe.

Anmeld Citér

20. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Eh altså, hvad er det med de selvstændige mænd og kvinderne der liiige må ofre sig. Jeg er også selvstændig ... og inden vi fik barn arbejde jeg også min. 50 timer og ugen. Det gør jeg ikke mere. Men omvendt forventer jeg da også at min partner tager sin del. Og det har ikke været let at gennemtrumfe - for far er chef for 500 personer. Men der mener jeg at vi kvinder må træde i karakter. Og insistere på ligeret. Og hvis man ikke kan få det, og er ked af fordelingen, ja så mener jeg at man må gå.

nej, jeg mener ikke man man skal blive i et forhold hvis man ikke er glad i det og man faktisk føler sig udnyttet. Og det mener jeg ikke man skal for børnenes skyld. For det bedste jeg mener man kan give sine børn er at se en glad/harmonisk. 

Og jeg mener på ingen måde at at det er noget godt at vise børn det rollemønster at mor er husalf og far gør som det passer ham. 

Power to the people/women �� Ej, men det er præcis det perspektiv jeg også hat brug for. Jeg skal ikke bare føje ham for at hans tilværelse kan blive lettere fordi han er selvstændig. Nu må jeg seriøst tage mig lidt sammen. Vil tage snakken med ham igen, og så skal der bare andre boller på suppen..

Anmeld Citér

20. juni 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

1 og 6 år ��

Med et SÅ lille barn skal I give det tid - man er jo så presset lige efter afslutning af barslen. 

Jeg siger ikke, at din mand ikke skal tilpasse sig, men den konflikt, du beskriver, er jo almindelig og normal. 

Giv det tid - og bliv ved med parterapien. 

Anmeld Citér

20. juni 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Med et SÅ lille barn skal I give det tid - man er jo så presset lige efter afslutning af barslen. 

Jeg siger ikke, at din mand ikke skal tilpasse sig, men den konflikt, du beskriver, er jo almindelig og normal. 

Giv det tid - og bliv ved med parterapien. 

Jeg tror virkeligt du har ret i at jeg er nødt til at “holde ud” og vente med at gøre noget drastisk, for tingene er bare tilspidsede når man har små børn. 

Men selvfølgeligt skal det være på ordentlige præmisser, og tænker at vi lige skal have en ny snak om det igen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.