Kommer An på hvordan de deler børnene og samarbejdet er med deres mor , er jeg ked af at sige der nok ikke er det store håb og slet ikke hvis mor ikke gør noget selv .
Vi har fuldstændig samme sinarie her , deaværre ..
børnene er 10 og 8 år . De reagere ekstremt voldsomt ved en besked som er alm opdragelse som rydde af dække bord ikke sidde med telefon fra morgen til aften sige tak sige undskyld og hvad det ellers måtte være af alm opdragelse .
Kommunikationen med mor er skyren dårlig som fakrisk ikke eksisterende overhovedet , og huk opdrager ikke på nogen måde , min kæreste har måtte gå fra en 7/7 ordning med ekstrem prægning hjemmefra mor af til en nu 10/4 børnene fungerede slet ikke og kunne slet ikke omstille sig eller være i det overhovedet , de sloges os ekstremt meget indbydes sparkede bed hinanden og meget mere .
Jeg har selv 3 børn os en på 8 og en på 6 pr og sammen har vi en på 6 mdr de 3 børn skal os fungere og det gjorder de slet slet ikke da alt handlede om dem løse konflikter og sætte alm krav og opdrage som endte i konflikt hver evig eneste gang
Anmeld
Citér