kanelsnegle og andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

ann-kristina

På søndag skal vi holde fødselsdagsbrunch for Freja der bliver 5. Hun glæder sig helt vildt.

Jeg har ikke helt styr på hvad vi skal have, men regner med at kunne lave det meste på forhånd.

Jeg har bl.a tænkt mig at vi skal have pandekager og kanelsnegle.

Er der nogen der har en god opskrift på pandekager, som man kan bage aftenen før og så bare varme i ovnen.

og hvad med kanelsnegle? Tænkte på om man ikke bare kan lave dem og så fryse dem ned inden jeg bager dem.  Så kan jeg tage dem op aftenen før og så bare i ovnen om morgenen. Aner ikke ikke om det kan lade sig gøre...

Andre forslag til en børnevenlig brunch?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Rasmine

Pandekager er en super idé.

Mht. de der kanelsnegle, så har jeg KUN dårlige erfaringer med dem. Der var en dag, hvor vi lige skulle hjem og vende inden Mille skulle til gymna ½ time senere. Da fik vi sådan nogle mine-kanelsnegle. Et par stykker eller 3 hver. ALDRIG i mit liv har jeg set den unge dame så vild og utålmodig før, Hun kunne slet ikke stå stille, det hele kørte bare på hende.

GODT vi skulle til gymna, så hun kunne få brændt energien af. Rasmus var også helt oppe at køre.

Så vi får ikke de der kaneltingester mere, det må have været sukkeret godt nok.

Anmeld

20. oktober 2009

Plysbjørnen

ann-kristina skriver:

På søndag skal vi holde fødselsdagsbrunch for Freja der bliver 5. Hun glæder sig helt vildt.

Jeg har ikke helt styr på hvad vi skal have, men regner med at kunne lave det meste på forhånd.

Jeg har bl.a tænkt mig at vi skal have pandekager og kanelsnegle.

Er der nogen der har en god opskrift på pandekager, som man kan bage aftenen før og så bare varme i ovnen.

og hvad med kanelsnegle? Tænkte på om man ikke bare kan lave dem og så fryse dem ned inden jeg bager dem.  Så kan jeg tage dem op aftenen før og så bare i ovnen om morgenen. Aner ikke ikke om det kan lade sig gøre...

Andre forslag til en børnevenlig brunch?

Kanelsnegle er faktisk også super gode hvis du bager dem dagen før og varmer dem op igen...

plejer at bruge den fra Alletiders Kogebog på gammeldags kanelsnegle...

Anmeld

20. oktober 2009

ann-kristina

Tak skal I have. Jeg tror jeg finder den opskrift og så bager lørdag

Anmeld

20. oktober 2009

linemus

Andre forslag: frugt på spyd. Det er bare så meget mere spændende af en eller anden grund, hvis det er skåret ud og sidder på lange spyd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.