Hej, jeg håber der er en (eller flere) herinde på siden, som kan fortælle mig hvad dette på min tunge er.
Jeg har været til en øre-næse-hals-læge som ikke gav noget svar, men som endte med at sige jeg skulle komme tilbage om en måned hvis det kom igen.
Jeg har aldrig været chikaneret af det før (tror jeg hvert fald ikke) og det er først for nylig (1 måneds tid) at jeg har fået pletter på tungen og rigtig mange knopper som kommer og går.
Pletterne på tungen forsvinder efter nogle dage og de dukker igen op men nogle gange et andet sted på tungen.
Grundet min astma, mistænkte jeg svamp, men jeg er blevet podet hos egen læge og ingen tegn på svamp.
Det gør ondt på min tunge, både hvis jeg bukker den og synker. Og sidste gang det var der var der også mange knopper og der børstede jeg med min tandbørste og det begyndte at bløde meget lidt fra en “knop”.
Jeg har tidligere haft tungepiercing men har taget den ud for ca 2-3 uger siden og har haft tungepiercing siden jeg var 16 og nu 28 år. Stedet hvor piercingen har sidet, kan også ses en smule på billedet, der hvor der er lidt hvidt “nederst” på tungen..
Håber nogle kan hjælpe og skal selvfølgelig ringe til egen læge igen og øre-næse-hals-læge igen tirsdag!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér