Slimprop?? Advarsel:billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2019

Mille123

Anonym skriver:

Det gjorde jeg!  En lille rund pige på 3740 og 48 cm  har du fået født? 

Hvor er du heldig! - stort tillykke med den lille dame. Næææ jeg venter stadig 41+0 - men det er fint, så kunne storebror lige holde sin fødselsdag i søndags og jeg kunne komme til 5 timers skrift. Eksamen i dag, men nu må han altså også gerne komme ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2019

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Hvor er du heldig! - stort tillykke med den lille dame. Næææ jeg venter stadig 41+0 - men det er fint, så kunne storebror lige holde sin fødselsdag i søndags og jeg kunne komme til 5 timers skrift. Eksamen i dag, men nu må han altså også gerne komme ud

Åh puha! Håber snart at der sker noget hos dig, ellers så er det vel snart igangsættelse? Men dejligt at lillebror og storebror ikke kom til at dele fødselsdag! Det er godt timet  

Anmeld Citér

12. juni 2019

Mille123

Anonym skriver:

Åh puha! Håber snart at der sker noget hos dig, ellers så er det vel snart igangsættelse? Men dejligt at lillebror og storebror ikke kom til at dele fødselsdag! Det er godt timet  

Ja men det havde været praktisk, da vi også har tvillinger. Så kunne vi have 4 børn og kun to fødselsdage  - men ja jeg skal kontante sygehuset fredag og have kørt en kurve, og så regner jeg med senest at blive sat i gang onsdag næste uge - jeg glæder mig til at dufte til en lille nyfødt igen. Det er vires sidste bebs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.