Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej baby brugere!
Jeg er førstegangs, og her til morgen kom den her bandit. Er det min slimprop? Jeg har efterfølgende haft tegnblødning og plukkeveer. Har selvfølgelig kontaktet jordemoder, men hub vil først se mig hvis vandet går eller jeg får veer. Så nu spørger jeg herinde, måske nogen har oplevet det samme?
Jeg er 38+6 idag, så en fødsel ville ikke gøre noget!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej baby brugere! Jeg er førstegangs, og her til morgen kom den her bandit. Er det min slimprop? Jeg har efterfølgende haft tegnblødning og plukkeveer. Har selvfølgelig kontaktet jordemoder, men hub vil først se mig hvis vandet går eller jeg får veer. Så nu spørger jeg herinde, måske nogen har oplevet det samme? Jeg er 38+6 idag, så en fødsel ville ikke gøre noget!
Det er det, men det behøver ikke betyde forestående fødsel. Min gik i går og jeg har intet yderligere mærket, og jeg er over termin og 3. Gangs. Men held og lykke - det kan jo gå i alle retninger
Ja det er det, men som en anden skriver kan der sagtens gå uger endnu
men du kan self også være heldig at der snart sker noget
Mille123 skriver: Det er det, men det behøver ikke betyde forestående fødsel. Min gik i går og jeg har intet yderligere mærket, og jeg er over termin og 3. Gangs. Men held og lykke - det kan jo gå i alle retninger
Uuuuuh hvor spændende! Håber for os begge at de betyder at vi føder lige rundt om hjørnet! Der er heller ikke sket mere her, tror måske det var adrenalinen som tog over før.. Men krydser stadig for os
Soonmom skriver: Ja det er det, men som en anden skriver kan der sagtens gå uger endnu men du kan self også være heldig at der snart sker noget
Det er altså bare spændende! Så er jeg da et skridt tættere på den fødsel, ih hvor ville det være fedt hvis det betød fødsel indenfor det næste stykke tid! Gik ellers og bildte mig selv ind at jeg først ville føde de 2 uger over tid, men nu fik jeg da lidt håb!
Anonym skriver: Uuuuuh hvor spændende! Håber for os begge at de betyder at vi føder lige rundt om hjørnet! Der er heller ikke sket mere her, tror måske det var adrenalinen som tog over før.. Men krydser stadig for os
Ja jeg sender masser af vestøv din vej - der er gået lidt mere af min nu og jeg er 4 cm åben, men har stadig halvanden cm livmoderhals tilbage og har altså en søn der har fødselsdag søndag - så bassefar må godt komme ud inden
Mille123 skriver: Ja jeg sender masser af vestøv din vej - der er gået lidt mere af min nu og jeg er 4 cm åben, men har stadig halvanden cm livmoderhals tilbage og har altså en søn der har fødselsdag søndag - så bassefar må godt komme ud inden
Også masser af ve støv din vej men det lyder da til at du også er på rette vej!
Hele min er også gået nu, og var inde til tjek fordi plukveer/veer (uviden førstegangs, haha) er kraftigere men ikke regelmæssige. Jeg har ingen livmoderhals tilbage, men fandme om jeg ikke kun er 2 cm åben, så jeg blev også sendt hjem og skulle sove og vente på de blev mere regelmæssige.. Kan da slet ikke sove! Er herre spændt
Anonym skriver: Også masser af ve støv din vej men det lyder da til at du også er på rette vej! Hele min er også gået nu, og var inde til tjek fordi plukveer/veer (uviden førstegangs, haha) er kraftigere men ikke regelmæssige. Jeg har ingen livmoderhals tilbage, men fandme om jeg ikke kun er 2 cm åben, så jeg blev også sendt hjem og skulle sove og vente på de blev mere regelmæssige.. Kan da slet ikke sove! Er herre spændt
Ej hvor er du heldig, her er intet nyt, så jeg føder nok ikke foreløbig - god arbejdslyst
Fik du født
Mille123 skriver: Fik du født
Det gjorde jeg! En lille rund pige på 3740 og 48 cm har du fået født?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128