Okay, i need help! At stoppe med at vugge baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2019

Roselil

Profilbillede for Roselil

Havde samme problem med den ældste. Fik en slyngevugge da ham var 3 mdr. Første gang jeg kunne lægge ham fra mig. Satte en krog i loftet i stuen ved sofaen og en ved siden af sengen og så tog jeg ham og vugge med hvor jeg var. Da han var omkring et år forsvandt hans behov for at blive vugget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Min søn var også en vugger. Han kunne kun Dove ved at blive vugget. Det var slemt de første 6 måneder af hans liv - men så stilnede det af stille og roligt og jo ældre han blev jo flere andre ritualer kunne vi implementer i stedet, fx godnatbog, sang osv. Han var nok 7-8 måneder da det naturligt helt stoppede. 

Det stopper naturligt pludseligt. Han er tre år nu og er altså ikke blevet vugget i flere år. 

Giv din søn den tryghed han har brug for - han skaber ikke dårlige vaner allerede nu, han er stadig ny i verden og søger bare tryghed. Det er bare en fase og pludselig er han stor. 

Anmeld Citér

3. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Uh det lyder hårdt helt frem til 2 år. Jeg har virkelig prøvet, men hun bliver sur og græder og græder. 

Mærkede det ikke i så lang tid. For slyngevuggen vuggede ham jo. Og han sov på 5 minutter så snart han blev lagt i den  

jeg prøvede også uden mange gange og han skreg som en stukken gris og det gjorde ondt helt ind i hjertet. Men det er “bare” at tage tyren ved hornene. 

Men ting er ihvertfald sikkert. Får jeg flere børn en dag. Så skal de ikke vugges 

Anmeld Citér

4. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mærkede det ikke i så lang tid. For slyngevuggen vuggede ham jo. Og han sov på 5 minutter så snart han blev lagt i den  

jeg prøvede også uden mange gange og han skreg som en stukken gris og det gjorde ondt helt ind i hjertet. Men det er “bare” at tage tyren ved hornene. 

Men ting er ihvertfald sikkert. Får jeg flere børn en dag. Så skal de ikke vugges 

Hvor mange kg kan sådan en vugge egentlig holde til? 

Anmeld Citér

4. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvor mange kg kan sådan en vugge egentlig holde til? 

Op til 2 år eller max 15 kg 

Anmeld Citér

4. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Op til 2 år eller max 15 kg 

Er det så junior modellen eller bare den almindelige 

Anmeld Citér

4. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Er det så junior modellen eller bare den almindelige 

Det er en almindelig. Junior modellen kan tage tungere vægt og op til højere alder. Men den har jeg aldrig haft 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.