Jeg er en dårlig mor. Jeg bliver uvenner med min søn på 7 år hver dag. Jeg prøver at tage det på en god måde, være pædagogisk og rolig. Men. Jeg kan simpelthen ikke lige for tiden. Jeg er normalt en person med ufatteligt meget overskud og tålmodighed.
Men jeg synes simpelthen han er så strid.
Et eksempel kan være:
Hver evig eneste dag er det en kamp når vi forældre, fortæller at “nu er der aftensmad” og at vi skal sætte os op til bords.
Hans humør vender lynhurtigt og han bliver skide sur, for at sige det lige ud. Han kaster med det han har i hænderne og hvis jeg så siger noget, så råber han og kalder han os (mest mig) en masse grimme ting som fx. lorte mor, fucking idiot mor, grimme lorte mor, at han ville ønske jeg ikke var hans mor, den dummeste mor i verden, (og jeg kunne blive ved. Alle de grimme ord har han lært meget efter han startede i skole).. ja jeg ved jo godt han ikke mener det og jeg PRØVER virkelig også at tage det i stiv arm. Men fortiden er min tålmodighed bare opbrugt og jeg bliver lynhurtigt selv sur, når dette sker.
eksembler kan også være, hvis jeg siger han skal tisse af inden senge tid og siger jeg det ikke, så gør han det ikke. Og mange andre ting.
Han siger at jeg altid er sur på ham og at jeg ser sur ud. Men han er bare så strid det meste af tiden. Men han er fanme også bare så skide fræk hele tiden næsten.
Jeg elsker min dreng over alt i verden og han er den sødeste kærligste dreng når han er ham selv.
Jeg har brug for nogle råd og brug for at høre om der er andre, som har børn der også opføre sig crazy.
For tiden bliver jeg bare så sur over han opførsel og at der ikke bare er en dag hvor vi er glade hele dagen.
Idag da far sagde at nu var der mad og klokken var 17:30, så kastede han sin pokemon mappe og blev skide sur, så blev jeg så skide sur og tog den og kastede den så ind i vindue-døren. Og nej det slet ikke okay at jeg gjorde det, og jeg har også sagt undskyld
men jeg bliver simpelthen så TRÆT af at man ikke kan sige at der er mad uden han skal kaste med noget fx.
Ja jeg var så ikke bedre selv og mit hjerte bløder for det
Jeg har prøvet at tale med ham, forklare, ændre måder at sige ting på, intet hjælper..
derfor:
Råd søges