Hvad er jeres madbudget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2019

Thorsmor

Profilbillede for Thorsmor

Lidt som overskrift siger hvad er jeres madbudget gerne jer med 2 voksne og 2 børn ? 

Har i bleer etc. Med i jeres madplaner eller er det penge i ligger ekstra ved siden af?  

Handler i ind hverdag eller engang om ugen ? 

Laver i madplan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Thorsmor skriver:

Lidt som overskrift siger hvad er jeres madbudget gerne jer med 2 voksne og 2 børn ? 

Har i bleer etc. Med i jeres madplaner eller er det penge i ligger ekstra ved siden af?  

Laver i madplan? 

Vi er to voksne og 2 børn (7 år og halvandet år), og hver anden weekend to teenagere oveni Jeg laver madplan og handler hver søndag og supplerer op i løbet af ugen (mælk, havregryn osv). Jeg plejer at kunne holde det på 1000 kr om ugen max - og det er inklusiv bleer  

Anmeld Citér

28. maj 2019

Annemette07

Profilbillede for Annemette07

Laver i madplan? 

Det giver godt nok ikke det fulde billede, men vi er 2 voksne og 2 børn på hhv. 5 år og en på 6 mdr. 

Vi bruger ca. 3500 inkl. Bleer om måneden. Inden vi fik den lille, brugte vi 3.000 om måneden ca. Vi handler så vidt muligt en gang om ugen, og må ind imellem supplerer med mælk og sådan :-)

Og ja, vi laver madplan. Nogen gange kan vi godt bytte rundt på dagene, men vi holder os så vidt det er muligt indenfor planen :-)

Anmeld Citér

28. maj 2019

JD

Profilbillede for JD

Vi er to voksne og to børn på 3år og 5 måneder. 

Vi har 4000kr til mad om måneden. Og så køber jeg bleer, badeprodukter, cremer og lignende ved siden af. Jeg bruger nok 1000kr om måneden på det. 

Så 5000kr om måneden i alt. Og det er mere end rigeligt for os, vi køber udelukkende økologisk, og der spares ikke på noget. 

Vi laver ikke madplan. Jeg elsker at kunne være spontan, så jeg handler stort en gang om ugen, og så sammensætter jeg retter ud fra hvad vi har hjemme  jeg køber altid kød til 3 dage. Så er der ofte rester til dagen efter, og så har vi én rugbrød/pandekage/havregrød osv. dag om ugen. 

Anmeld Citér

28. maj 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi er 2 voksne, et barn på knap 5 år og en baby. 

Vores madbudget inkl bleer og MME er 5000, og vi kan LIGE få det til at løbe rundt. 

Vi handler flere gange om ugen.

Anmeld Citér

28. maj 2019

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )

Vi er 2 voksne og 2 børn på hhv 2 og 11.... vi har 4000 om mdr og det går oftest fint, og det er incl bleer, shampoo osv... skal vi have gæster til fin mad, er det udover.

Anmeld Citér

28. maj 2019

Marts17

Profilbillede for Marts17
Mor til en dejlig datter fra marts 2017

2 voksne og 1 barn på 2. 

Madbudget på 3500 inkl. Husholdning og bleer. Handler ind en gang ugentlig for ca. 500-600,- efter madplan også lidt hvis vi mangler noget i løbet af ugen �� 

Anmeld Citér

28. maj 2019

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi er 2 voksne og 1 barn, vores søn er knap 8 år gammel.

Vi bruger 4.000kr om måneden på mad og diverse. Det giver plads til at spise ude én gang om måneden 

ved ikke om det kan bruges, da vi jo bare er os tre i vores familie 

Anmeld Citér

28. maj 2019

Anonym

Vi er to voksne, en på 2,5 og en på 8 mdr. Laver altid madplan. Handler ind 2 gange ugentligt, for at få friske grøntsager og mejeriprodukter. Spiser nok 70-80% økologisk, generelt sundt og meget varieret. 

Vores budget er til al husholdning, dvs alt hvad vi køber i supermarkeder, inkl mme og bleer. Vi bruger 3.500-4.000 pr måned, de måneder hvor det er i den høje ende har vi også været ude at spise frokost for pengene fx. 

Anmeld Citér

28. maj 2019

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
nu Mor til 2 prinsesser :)

Vi er 2 voksne og 2 børn, en på 4 år og en på 8 måneder. Vi har sat 3000kr til mad og husholdning og hvis nu der kommer gæster(som til fødselsdage mm) 

men alt med bleer baby mad mm det tar vi fra den bettes børne penge. 

Vi laver madplan hver uge og handler hver torsdag. Som regel altid retter som er til 2 dage så vi få altid rester når vi laver en ret. Skal lige siges at ikke alle månederne hvor vi bruger alle 3000kr faktisk så de fleste af månederne der bruger vi under de 3000kr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.