Min mand er ikke inviterret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.653 visninger
11 svar
25 synes godt om
27. maj 2019

Weekweek31

hej.

min mand gemmen 2 år er ikke inviteret med til min kusine bryllup. De kender til ham, men ikke mødt ham.

jeg har ikke set eller snakket med min kusine i mange år. 

Kan se alle andre kommer som par. Så nu er jeg meget usikker på om jeg skal takke ja.

virkelig lidt mærkeligt at skulle sidde og overnatte alene til bryllup . Når alle andre kommer i par.

virker meget personligt de ikke har invitet min mand med.  

Hvad ville i gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2019

B&J

Jeg ville hurtig skrive mange tak for den fine indbydelse og spørge om din partner er velkommen det er jo ikke sikkert hun eller hendes kommende mand har tænkt over du lige havde en partner. 

Det var jeg nemlig ikke ved min kusine da vi inviterede til fødselsdag 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Tommelise

Du skriver, at du ikke har set eller talt med din kusine i mange år

Ved hun overhovedet,  at du har en mand ?

Anmeld Citér

27. maj 2019

Weekweek31

Det har jeg gjordt. Fik bare af vide der ikke var plads til flere. Så det er kun mig der må komme

Anmeld Citér

27. maj 2019

Weekweek31

Tommelise skriver:

Du skriver, at du ikke har set eller talt med din kusine i mange år

Ved hun overhovedet,  at du har en mand ?

Jaja det ved hun. Hun ved det fra resten familie. Og via face hvor hun ofte linker vores fotos sammen med min mand og jeg. Og vores børn 

Anmeld Citér

27. maj 2019

B&J

Weekweek31 skriver:

Det har jeg gjordt. Fik bare af vide der ikke var plads til flere. Så det er kun mig der må komme

Øv, men ja deres bryllup de bestemmer. Min personlig mening ville jeg da være glad for hvis andre havde en partner de kunne komme Og man kunne bestille der efter 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Tommelise

Weekweek31 skriver:

Jaja det ved hun. Hun ved det fra resten familie. Og via face hvor hun ofte linker vores fotos sammen med min mand og jeg. Og vores børn 

Ja, hvis jeg nu havde læst dit første indlæg ordentligt, så havde jeg jo set, at de kender til ham 

Jeg ville bare tage afsted alene. Jeg går ud fra, at du kender mange af gæsterne, når det er familie.

Hvis jeg var din kusine, ville jeg have inviteret din mand med, men det er jo nu engang dem, der holder festen, der bestemmer, hvem de inviterer. Jeg tror godt, jeg kunne få plads til 1 person mere.

Men det kan jo være, der også er andre, der inviteret uden partner - f.eks. nogle veninder.

Jeg kan godt forstå, du er lidt skuffet, men jeg ville ikke tage det personligt.

Anmeld Citér

27. maj 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Weekweek31 skriver:

hej.

min mand gemmen 2 år er ikke inviteret med til min kusine bryllup. De kender til ham, men ikke mødt ham.

jeg har ikke set eller snakket med min kusine i mange år. 

Kan se alle andre kommer som par. Så nu er jeg meget usikker på om jeg skal takke ja.

virkelig lidt mærkeligt at skulle sidde og overnatte alene til bryllup . Når alle andre kommer i par.

virker meget personligt de ikke har invitet min mand med.  

Hvad ville i gøre?

Måske du kan takke ja og spørge ind til at hvis der kommer et afbud om din mand så må komme med? 

I forhold til om der er plads eller ej, er det jo fint at du overhovedet er inviteret med. Vi er blevet “skrottet” nogle gange netop pga kusine/fætre har valgt at prioritere og fordi vi så ikke har set dem tit er vi ofte dem de har valgt at spare væk enten pga plads eller økonomiske årsager. Det tager jeg meget roligt. 

Anmeld Citér

27. maj 2019

koeapabshicar

Jeg havde taget med, som en anden siger kender du sikkert en masse fordi det er familie. Det er for mit vedkommende også lidt skørt for jeg vil altid inviterer i par. Men det kan være det sted de skal holde det er der kun plads til x antal mennesker, eller de kun har råd til det antal. Og så må man være lidt hård i gæstelisten. Der er nogen der prioritere maden, stedet, datoen eller gæsterne. Sådan er man så forskellige. 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Soonmom

Det er da for mærkeligt at inviterer alle i par undtagen jer?

Jeg havde da klart meldt afbud og måske faktisk understreget hvorfor 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.