Solcreme/spray - Faktor hvad ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2008

Honningblomst

Ja, vi bliver jo klogere hele tiden...desværre på visse områder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Pia.

ja det har du ret ... I man lære hver dag på alle områder, men syntes det er super ærgeligt at det skal være sådan..

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

Tja...jeg er jo ikke den store solelsker så mig betyder det ikke noget for. Har altid holdt mig indendøre når det var værst og det samme med mine børn...vi er så lyse at vi bliver dårlige af det. Så det giver lidt sig selv...;)

Anmeld

14. april 2008

Doktor Doolittle

Det vigtigste er at smøre et ordentligt lag solcreme på. Faktor 30 i for tyndt lag bliver til faktor 5. Derefter at smøre tit nok, så faktoren holder. Børn der er meget ude om sommeren bør altid have kasket på og langærmet t-shirt. Kan selvfølgelig ikke altid lade sig gøre, men når det kan :)
Knus Tina kommende hudlæge

Anmeld

14. april 2008

Pia.

Tina Holst Larsen skriver:

Det vigtigste er at smøre et ordentligt lag solcreme på. Faktor 30 i for tyndt lag bliver til faktor 5. Derefter at smøre tit nok, så faktoren holder. Børn der er meget ude om sommeren bør altid have kasket på og langærmet t-shirt. Kan selvfølgelig ikke altid lade sig gøre, men når det kan :)
Knus Tina kommende hudlæge

Tak for svar Tina, og dejligt at se dig lidt igen ;)

(H)

Anmeld

15. april 2008

camillawp1982

Hej

Jeg har hørt at faktor 8 er nok, når bare man smører nok på. De fleste smører alt for lidt på. Der skal være så meget creme at huden bliver hvid og det tager et stykke tid for cremen at trænge ind. Børnene skal smøres ind igen hvis de har fået vand eller sand på kroppen.

Man kan i øvrigt også få noget tøj der skulle beskytte særligt mod solen.
Jeg har set det her: http://www.babysamesbjerg.dk/

MVH Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.