Min kæreste har kontaktet en luder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2024

Mjdk

Mom skriver:

Ikke for at forklejne din situation, jeg ved jo reelt ikke hvordan dit parforhold er.... Men er det ikke en lidt sølle undskyldning, at når ens parforhold ikke spiller (og det kan der være 1000 årsager til), så skal vi huske at mænd er lidt primitive og derfor forsat give handjob eller blowjob? Tag da sagen i egen hånd, sådan helt fysik?

Og ingen mand med bare den mindste respekt for sin partner vil opsøge sex et andet sted, bare fordi behovet er der. 

Åbn munden og italesæt det, og nej blomster, små gaver, sexlegetøj o.lign. er ikke det sammen som samtaler med et menneske, man skulle elske. 

Lidt svært at forklare i sådan en tråd, men jeg kan da se mig selv i spejlet og sige jeg utallige gange har forsøgt samtale mv. 

Jeg siger IKKE KUN at konen skal dykke ned og ordne mig uden lyst, men at kvinder måske ikke forstår det der bygger sig op inde i mænd over tid. 

Det ER svært at styre, og jeg har 3 kammerater der har noget på siden af samme årsag ( og nej, det er ikke ok). 

Samtale ja, men når det næsten altid ender i stilhed eller misforståelse er det altså ikke nemt. Og man vil jo ikke smide 19år ud uden kamp - og personligt har jeg mistet lysten totalt og det føles ret underligt. Har vel nået et "max" i antal afvisninger man kan holde til. 

Anyway.. jeg prøvede at give udtryk for at TS skal have italesat hendes lyst, og frustration. Teknisk set har hendes mand ikke været utro, og jeg håber de fik reddet forholdet. 

99pct af mænd kan ikke leve i et sexløst forhold, og vi er jo i bund og grund ret simple så det kan reddes med FÆLLES indsats. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Mjdk skriver:

Lidt svært at forklare i sådan en tråd, men jeg kan da se mig selv i spejlet og sige jeg utallige gange har forsøgt samtale mv. 

Jeg siger IKKE KUN at konen skal dykke ned og ordne mig uden lyst, men at kvinder måske ikke forstår det der bygger sig op inde i mænd over tid. 

Det ER svært at styre, og jeg har 3 kammerater der har noget på siden af samme årsag ( og nej, det er ikke ok). 

Samtale ja, men når det næsten altid ender i stilhed eller misforståelse er det altså ikke nemt. Og man vil jo ikke smide 19år ud uden kamp - og personligt har jeg mistet lysten totalt og det føles ret underligt. Har vel nået et "max" i antal afvisninger man kan holde til. 

Anyway.. jeg prøvede at give udtryk for at TS skal have italesat hendes lyst, og frustration. Teknisk set har hendes mand ikke været utro, og jeg håber de fik reddet forholdet. 

99pct af mænd kan ikke leve i et sexløst forhold, og vi er jo i bund og grund ret simple så det kan reddes med FÆLLES indsats. 

Men løsningen for dit vedkommende er åbenbart ikke gaver eller at din kone skal ofre sig og give handjob, når hun ikke har lyst..  

I skal i stedet til en parterapeut, så der kan blive italesat, hvordan I hver især føler og tænker.. Og en objektiv person, der kan komme med gode pointer.. Har selv før haft psykologer, som kunne sige en linje, som jeg aldrig før havde tænkt på selv, og så blev jeg meget ramt, fordi det netop var SÅDAN, jeg følte.. Jeg havde måske aldrig selv fundet frem til det, men psykologen hjalp mig med at finde følelsen og årsagen.. 

Og det kan en parterapeut også gøre..

Anmeld Citér

17. maj 2024

Mjdk

Unicorn1 skriver:

Men løsningen for dit vedkommende er åbenbart ikke gaver eller at din kone skal ofre sig og give handjob, når hun ikke har lyst..  

I skal i stedet til en parterapeut, så der kan blive italesat, hvordan I hver især føler og tænker.. Og en objektiv person, der kan komme med gode pointer.. Har selv før haft psykologer, som kunne sige en linje, som jeg aldrig før havde tænkt på selv, og så blev jeg meget ramt, fordi det netop var SÅDAN, jeg følte.. Jeg havde måske aldrig selv fundet frem til det, men psykologen hjalp mig med at finde følelsen og årsagen.. 

Og det kan en parterapeut også gøre..

Tak for svar. 
Jeg tror du har ret, og det er nok næste "trin" i min udfordring. 
Vi har mistet evnen til at diskutere fornuftigt, og går i hver sin skyttegrav. 

Kan se min første kommentar skaber lidt røre, og det var bestemt ikke ment som om at manden/jeg bare SKAL have udløsning hvis partneren ikke har lyst. 

Det var egentligt bare for at pointere at de mænd jeg snakker med sagtens ville kunne leve med det i en periode, og at utroskab sker når trykket/opmærksomheden/lidenskab/samhørighed ophører. 

Har set det mange gange, og vi er MANGE i den båd. Har også veninder der totalt har mistet lysten til deres mand, bliver skilt og derefter går de helt amok i at udforske med ny partner. 

Ideelt set håber alle vel på at opleve akkurat det - altså noget spændende med den partner man er sammen med og ikke en ny. 

Jeg må have taget mig sammen.... få sat ord på problemet. 

Tror faktisk jeg opretter en ny tråd her i forum - så denne ikke drejer sig totalt væk fra TSs oprindelige opslag. 

MIt sidste svar til TS: 
Jeg tror ikke din mand har lyst til at være utro, han elsker dig men har brug for sex og formår ikke at kommunikere dette ud på den rigtige måde. (akkurat som mig selv) 

Anmeld Citér

17. maj 2024

Mom

Profilbillede for Mom
Mjdk skriver:

Jeg tror da sagtens at de fleste kvinder (mon ikke næsten alle) forstå at seksuelle frustrationer bygger sig op over tid - kvinder er jo også seksuelle væsner, fuldstændig på lige fod med mænd. Et andet postulat kunne være "mænd forstår ikke, at når kvinder ikke har lyst, handler det om så meget andet end sex".

99% af kvinder kan ikke leve i et sexløst forhold, og det kan i bund og grund reddes med en FÆLLES indsats.

Hvis du reelt har givet det alt hvad du har, så gør du vel hverken dig selv eller din hustru en tjeneste ved at blive? Og ja man smider ikke mange år væk, pga. kriser, men hvis den krise har varet flere år, og man føler man kæmper alene, hvad er der så reelt at kæmpe for?

Anmeld Citér

17. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mjdk skriver:

Nu jeg godt klar over at tråden er fra 2019 men nu svare jeg når nu du skriver at du er meget tæt på at gøre det samme. Har lige læst alt det du skrev og det du svaret de andre. Det her er måde til dig og til de kvinder der svaret dig. 
for det første lad os få det på det rene, at måde mænd og kvinder har behov for sex og intimitet. Ved mænd er det større behov end kvindens. Self der kan være kvinder med større behov en manden i parforholdet men tror det største procent er det manden der har størst behov. Men uanset hvor meget eller lidt behov der er hos kvinder og mænd så er pointen er at ingen af dem kan leve i et forhold som om man er venner. Fordi parforhold uden sex så er det som 2 venner lever sammen. Det må vi erkende. 
Du nået den grænse og du har gjort hvad du kan. Men for gud skyld ikke gå den vej. Det er så ødelæggende for hende, hvis du gør det. Nu det blivet så alvorligt at du overvejet at gøre det. At du er nu nød til at snakke med hende. Og sige at du har et behov hvor at være tæt med hende og hvor forfærdelig meget du savner at have sex med hende. Tag måske til parterapi som sidste udvej måske. Men hvis intet virker og det fortsætter sådan. Så bedste løsning så skilles. Heller skilles, heller gøre det end at du er utro. Det er 10000 gange bedre at skilles end at være utro. Det må du for Guds skyld ikke gøre.

Anmeld Citér

20. maj 2024

Lmh2109

Profilbillede for Lmh2109
Mjdk skriver:

Gammel tråd, håber det hele gik godt til sidst. 

Jeg er selv i din mands sko, har dog ikke arrangeret et besøg hos en prostitueret eller haft affære endnu. 

Men... Jeg er tæt på. 

Efter utallige forsøg, blomster, små gaver, , indkøb af sexlegetøj, snakke om de 4 sex-sprog, stilstand og 1000 "nej ikke i aften" er jeg på grænsen til at gøre det samme. 

De første 16år kørte alt OK, de sidste 3år sker der bare for lidt og intimiteten er forsvundet. Jeg føler mig afvist 90oct af gangene og mentalt er der desværre sket noget "nyt" for mig det sidste år - jeg har totalt givet op og mistet lysten til sex/prøve. 

Mit råd til dig som kvinde, få sat ord på din lyst eller mangel på samme.. Og giv din mand et BJ eller handjob regelmæssigt - hold trykket nede...

Ja...vi er desværre lidt primitive, men også meget bløde og tænker meget mere over de ting end i tror. 

En luder er ikke en affære, men et udtryk for behov.. stadigvæk forkert, men i en desperat situation kan det være en mands eneste udvej. 

Forhåbenligt er du så meget mand at du lige husker at afslutte dit forhold inden du knepper udenom.

Føj. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.