Mom skriver:
Ikke for at forklejne din situation, jeg ved jo reelt ikke hvordan dit parforhold er.... Men er det ikke en lidt sølle undskyldning, at når ens parforhold ikke spiller (og det kan der være 1000 årsager til), så skal vi huske at mænd er lidt primitive og derfor forsat give handjob eller blowjob? Tag da sagen i egen hånd, sådan helt fysik?
Og ingen mand med bare den mindste respekt for sin partner vil opsøge sex et andet sted, bare fordi behovet er der.
Åbn munden og italesæt det, og nej blomster, små gaver, sexlegetøj o.lign. er ikke det sammen som samtaler med et menneske, man skulle elske.
Lidt svært at forklare i sådan en tråd, men jeg kan da se mig selv i spejlet og sige jeg utallige gange har forsøgt samtale mv.
Jeg siger IKKE KUN at konen skal dykke ned og ordne mig uden lyst, men at kvinder måske ikke forstår det der bygger sig op inde i mænd over tid.
Det ER svært at styre, og jeg har 3 kammerater der har noget på siden af samme årsag ( og nej, det er ikke ok).
Samtale ja, men når det næsten altid ender i stilhed eller misforståelse er det altså ikke nemt. Og man vil jo ikke smide 19år ud uden kamp - og personligt har jeg mistet lysten totalt og det føles ret underligt. Har vel nået et "max" i antal afvisninger man kan holde til.
Anyway.. jeg prøvede at give udtryk for at TS skal have italesat hendes lyst, og frustration. Teknisk set har hendes mand ikke været utro, og jeg håber de fik reddet forholdet.
99pct af mænd kan ikke leve i et sexløst forhold, og vi er jo i bund og grund ret simple så det kan reddes med FÆLLES indsats.