Min kæreste har kontaktet en luder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.570 visninger
15 svar
32 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2019

Anonym trådstarter

Nu skriver jeg herinde, da jeg simpelthen ikke kan se min venner i øjnene og fortælle dem om dette problem. Jeg er så flov.

Jeg har fundet ud af at in kæreste har kontaktet en luder på nettet og forsøgt at arrangere et besøg.

Vi har fået tre børn på meget kort tid og det har intet godt gjort for vores sexliv. Det ved jeg. Men jeg føler mig forrådt og svigtet ved at han vælger at håndtere problemet på den her måde.

Jeg har konfronteret ham og han har lagt sig fadt ned og undskyldt. Nu er jeg bare så knust og ked af det, at jeg simpelthen ikke kan overskue konsekvenserne af det her. Jeg ved, at vi burde have talt om vores problemer før. Men jeg har ikke haft overskuddet til det. Og nu føler jeg egentlig, at problemet er blevet et helt andet. Jeg har mistet min tillid til ham og jeg synes faktisk, at det er rigtig ulækkert at han vil have være gået til en luder. Samtidig forstår jeg hans frustration. Men er så skuffet og frastødt af hans måde at tackle det på. Og flov. Jeg tør simpelthen ikke fortælle det til noget, da min kæreste er blevet reduceret til et klamt svin. Tænk at være sammen med sådan en.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2019

Soonmom

Ud med ham, sorry men han lyder da så egoistisk og umoden, så jeg ville ikke engang tøve

Anmeld Citér

27. maj 2019

God-mor

Anonym skriver:

Nu skriver jeg herinde, da jeg simpelthen ikke kan se min venner i øjnene og fortælle dem om dette problem. Jeg er så flov.

Jeg har fundet ud af at in kæreste har kontaktet en luder på nettet og forsøgt at arrangere et besøg.

Vi har fået tre børn på meget kort tid og det har intet godt gjort for vores sexliv. Det ved jeg. Men jeg føler mig forrådt og svigtet ved at han vælger at håndtere problemet på den her måde.

Jeg har konfronteret ham og han har lagt sig fadt ned og undskyldt. Nu er jeg bare så knust og ked af det, at jeg simpelthen ikke kan overskue konsekvenserne af det her. Jeg ved, at vi burde have talt om vores problemer før. Men jeg har ikke haft overskuddet til det. Og nu føler jeg egentlig, at problemet er blevet et helt andet. Jeg har mistet min tillid til ham og jeg synes faktisk, at det er rigtig ulækkert at han vil have være gået til en luder. Samtidig forstår jeg hans frustration. Men er så skuffet og frastødt af hans måde at tackle det på. Og flov. Jeg tør simpelthen ikke fortælle det til noget, da min kæreste er blevet reduceret til et klamt svin. Tænk at være sammen med sådan en.

Det lyder bestemt ikke som en fed situation. Jeg var blevet stiktosset og ved ikke om jeg ville kunne stole på min mand igen, hvis han lavede sådan et nummer. Men nu hvor i har 3 en sammen, vil jeg nok alligevel råde dig til at overveje parterapi. Måske det vil kunne give jer noget og få dig til at stole på din mand igen. Hvis han rent faktisk havde haft sex med en prostitueret, så var jeg gået. Men det skete ikke, og selvom det kunne være sket, så ville jeg nok hvis jeg var i dine sko, give det et forsøg med at få jeres forhold til at fungerer. Men jeg forstår virkelig godt at du er såret og vred, og hvis du vælger at smutte så er det helt forståeligt. Det er et kæmpe tillidsbrud. 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Det lyder rigtig hårdt. Jeg synes det er for nemt bare at råde dig til at smide ham på porten. Du siger selv at i har fået tre børn hurtigt og at jeres sexliv har været småt. Det lyder også som om at der er nogle ting i ikke hr fået snakket om hen af vejen. 

Han har måske ikke haft det særligt nemt - men det retfærdiggør naturligvis ikke hans handling. 

Jeg ved godt at en kvinde er en kvinde... Men ved at tage kontakt til en prostitueret er det alligevel et distanceret “forhold” han har til kvinden. Hvis det var en eks var det langt mere hårdt fordi du ikke ville vide om der var følelser indblandet.

Jeg får indtrykket af at du har læst hans beskeder uden han vidste det.. Det er altså et stort tillidsbrud for de fleste.

I har tre børn. Han har ikke engang mødtes med hende endnu.. Jeg tror i trænger til at tage en lang snak, slukke tv og telefoner, når børnene sover i aften. Snak indtil emnet er udvandet. Og husk at sætte ord på følelserne. Og respekter og accepter hinandens ord - og lad være med at skælde ud på hinanden.

I kan løse det. Hvis i vil. I har tre børn..

Og husk at når man har tilgivet, så er emnet ugyldigt. Man kan ikke hive emnet op hver gang du er såret fremover. Hvis du vælger at tilgive så er den lukket. 

Jeg synes ikke en prostitueret er mindre værd end andre kvinder. Jeg synes det er underordnet hvilket erhverv en SMS-modtager har. 

Jeg ville løse det... 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Anonym

Puh, det er sådan en situation man ikke kan vide hvad man vil gøre i før man selv står i den.

Jeg har også altid sagt at utroskab betød enden for forholdet. Lige indtil den dag min kæreste kom hjem og fortalte at han havde været i seng med en anden. Det knuste mig fuldstændig, men jeg blev hos ham og er her stadig. Og vi har et rigtigt godt forhold idag, og er på mange måder kommet styrket ud på den anden side.

Jeg kunne ret hurtigt mærke at jeg godt kunne finde det i mit hjerte at tilgive ham, hvis ikke så var jeg gået, for ingen er tjent med at man er i et forhold, som er præget af bitterhed og vrede (selvom det selvfølgelig vil være det det første laaange stykke tid).

For mig var det meget afgørende at min kæreste selv kom hjem og indrømmede det, specielt fordi det var en total ukendt og ingen havde set dem sammen, så jeg ville aldrig have opdaget det.

Hvis jeg selv havde opdaget at han havde haft en længerevarende affære, så ville sagen være en anden. Det ville have været så stort et tillidsbrud at jeg, selvom jeg måske gerne ville, ikke ville være i stand til at tilgive og til at stole på ham igen. Og så ville jeg have været nødt til at gå.

Jeg kan godt forstå at du synes at det er ulækkert at din kæreste ville besøge en luder, det synes jeg helt ærligt også. Tanken om at købe et andet menneskes krop på den måde frastøder mig helt vildt.

Og jeg forstår også følelsen af at du er flov. Det var jeg også i tiden efter, da jeg følte at det måtte være fordi jeg fejlede, at min kæreste kunne finde på at gå i seng med en anden.
Vil dog sige at du IKKE har noget at være flov over. Det er udelukkende din kærestes beslutning, og det er ham som skal være flov over at han vælger at reagerer på denne måde!

Utroskab kan handle om mange ting. Måske bare noget så simpelt som liderlighed, måske er det mere kompliceret. Det var det i vores tilfælde, hvilket min kæreste kom til bunds i da han efterfølgende startede i terapi.

Det er KUN dig der kan mærke om der overhovedet er noget at bygge videre på i jeres forhold. I så fald synes jeg helt sikkert at I skal starte op i terapi. Hvis du er i tvivl skal I måske gå i terapi alligevel. Både for at du kan blive afklaret, men også for ellers at skabe rammerne for en bedst mulig skilsmisse.

Pøj pøj med det hele, og STOR medfølelse herfra!!

Anmeld Citér

16. maj 2024

Mjdk

Gammel tråd, håber det hele gik godt til sidst. 

Jeg er selv i din mands sko, har dog ikke arrangeret et besøg hos en prostitueret eller haft affære endnu. 

Men... Jeg er tæt på. 

Efter utallige forsøg, blomster, små gaver, , indkøb af sexlegetøj, snakke om de 4 sex-sprog, stilstand og 1000 "nej ikke i aften" er jeg på grænsen til at gøre det samme. 

De første 16år kørte alt OK, de sidste 3år sker der bare for lidt og intimiteten er forsvundet. Jeg føler mig afvist 90oct af gangene og mentalt er der desværre sket noget "nyt" for mig det sidste år - jeg har totalt givet op og mistet lysten til sex/prøve. 

Mit råd til dig som kvinde, få sat ord på din lyst eller mangel på samme.. Og giv din mand et BJ eller handjob regelmæssigt - hold trykket nede...

Ja...vi er desværre lidt primitive, men også meget bløde og tænker meget mere over de ting end i tror. 

En luder er ikke en affære, men et udtryk for behov.. stadigvæk forkert, men i en desperat situation kan det være en mands eneste udvej. 

Anmeld Citér

16. maj 2024

Mom

Profilbillede for Mom
Mjdk skriver:

Jeg er selv i din mands sko, har dog ikke arrangeret et besøg hos en prostitueret eller haft affære endnu. 

Men... Jeg er tæt på. 

Efter utallige forsøg, blomster, små gaver, , indkøb af sexlegetøj, snakke om de 4 sex-sprog, stilstand og 1000 "nej ikke i aften" er jeg på grænsen til at gøre det samme. 

De første 16år kørte alt OK, de sidste 3år sker der bare for lidt og intimiteten er forsvundet. Jeg føler mig afvist 90oct af gangene og mentalt er der desværre sket noget "nyt" for mig det sidste år - jeg har totalt givet op og mistet lysten til sex/prøve. 

Mit råd til dig som kvinde, få sat ord på din lyst eller mangel på samme.. Og giv din mand et BJ eller handjob regelmæssigt - hold trykket nede...

Ja...vi er desværre lidt primitive, men også meget bløde og tænker meget mere over de ting end i tror. 

En luder er ikke en affære, men et udtryk for behov.. stadigvæk forkert, men i en desperat situation kan det være en mands eneste udvej. 

Ikke for at forklejne din situation, jeg ved jo reelt ikke hvordan dit parforhold er.... Men er det ikke en lidt sølle undskyldning, at når ens parforhold ikke spiller (og det kan der være 1000 årsager til), så skal vi huske at mænd er lidt primitive og derfor forsat give handjob eller blowjob? Tag da sagen i egen hånd, sådan helt fysik?

Og ingen mand med bare den mindste respekt for sin partner vil opsøge sex et andet sted, bare fordi behovet er der. 

Åbn munden og italesæt det, og nej blomster, små gaver, sexlegetøj o.lign. er ikke det sammen som samtaler med et menneske, man skulle elske. 

Anmeld Citér

16. maj 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna
Mjdk skriver:

Men... Jeg er tæt på. 

Når du forestiller dig at være sammen med en anden kvinde ...

Så sæt dig ned bagefter og tænk på at fortælle din hustru det. At du var sammen med en anden (og betalte for det) og forestil dig, hvordan hun vil reagere.

Har du stadig lyst? 

Jeg kan godt forstå, at du har svært ved at se en løsning, når du føler, du har gjort en indsats. Men besøg hos en prostitueret gør INTET andet end situationen værre. For I ender måske med en skilsmisse, der så bare er endnu mere bitter, end hvis du "bare" siger stop. 

Gør op med dig selv: vil du kæmpe for det? Eventuelt i terapi, eller har du givet alt, så afslut forholdet.

Begge dele kan være det rigtige valg, men ingen af delene involverer utroskab.

Anmeld Citér

16. maj 2024

Mjdk

Savanna skriver:

Når du forestiller dig at være sammen med en anden kvinde ...

Så sæt dig ned bagefter og tænk på at fortælle din hustru det. At du var sammen med en anden (og betalte for det) og forestil dig, hvordan hun vil reagere.

Har du stadig lyst? 

Jeg kan godt forstå, at du har svært ved at se en løsning, når du føler, du har gjort en indsats. Men besøg hos en prostitueret gør INTET andet end situationen værre. For I ender måske med en skilsmisse, der så bare er endnu mere bitter, end hvis du "bare" siger stop. 

Gør op med dig selv: vil du kæmpe for det? Eventuelt i terapi, eller har du givet alt, så afslut forholdet.

Begge dele kan være det rigtige valg, men ingen af delene involverer utroskab.

Hej

Tal for svar, og jeg er 100pct enig - af samme årsag har jeg allerede taget valget - nemlig at jeg ikke vil gå den vej. 

Jeg prøvede bare at sige, at vi mænd desværre også kan tabe pusten og miste lyst. En luder er en kalkuleret og planlagt orgasme, tilfredsstiller vel ikke det egentlige problem - men mange vælger desværre den løsning eller noget ved siden af når - ja undskyld... Trykket bliver for stort. 

Så ja... TS skal have snakket med manden, få startet noget der kan fungere for begge. 

Anmeld Citér

17. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Opslaget er fra 2019…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.