Ville i købe 1 eller 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Nu har jeg ikke den store forstand på det. Men hvis man køber 3 forsøg og man bliver gravid i 1. Får man så ikk “bare” refunderer de 2 andre? 

Nej, de resterende forsøg går tabt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Nej, de resterende forsøg går tabt. 

Nåh okay. 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu har jeg ikke den store forstand på det. Men hvis man køber 3 forsøg og man bliver gravid i 1. Får man så ikk “bare” refunderer de 2 andre? 

Nej så er pengene bare brugt 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Okay, det kan jeg godt se 

Jeg tror dog alligevel jeg havde købt 3 forsøg 

Ja jeg tror nu også det er det vi ender med 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde helt klart købt 3 forsøg.. 

På min klinik siger de der i gennemsnit skal 2,4 forsøg til en baby.. også bare så I har roen i hovedet til, at hvis det ikke lykkedes, så er der 2 chancer til... 

Vi købte 3 forsøg sidst (det lykkedes dog ikke og vi har lige købt en pakke til.. men puha det 3 forsøg stressede mig helt vildt fordi jeg vidste det var det sidste...)

Det kan du have ret i. Jeg tror ikke jeg havde tænkt over det med at man også stresser ekstra ved forsøgene når man ved “det er det sidste/eneste”. God pointe

Anmeld Citér

27. maj 2019

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Vi går med præcis samme tanke men tror vi køber 3 selvom vores datter blev til ved 1. IVF.

Det er bare så stor en beslutning for det omhandler mange penge og penge der evt. “Går tabt”

Det er nemlig lige det. Det er ret mange penge man bare “smider ud”. Men ja om barnet koster 25000 eller 52000, når det først er der så tænker man nok ikke så meget over det. Men det fylder da lige lidt her op til :-)

Anmeld Citér

27. maj 2019

Rtjm05

Anonym skriver:

Hej. 

Til jer der har fået hjælp til barn nr 2 vil i købe 1 eller 3 forsøg? Vi fik icsi behandling første gang men fejler umiddelbart ikke noget og det lykkedes i 2. Forsøg. 

Vi fik vores dreng i første forsøg i det offentlige, da vi selv skulle betale for nr 2 valgte vi alligevel 3 forsøg, for at vi ikke skulle stresse over at vi kun havde 1 forsøg, det lykkedes igen i første forsøg og vi fik en dejlig pige..... Jeg har ikke en eneste gang ærgret mig over de penge der gik tabt, vi gav 40.000 kr for 3 forsøg og det synes jeg stadig er pengene værd, selvom det lykkedes i første, roen ved at vide jeg havde 2 forsøg mere betød meget for mig, så jeg vil anbefale 3 forsøg 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Vi fik vores dreng i første forsøg i det offentlige, da vi selv skulle betale for nr 2 valgte vi alligevel 3 forsøg, for at vi ikke skulle stresse over at vi kun havde 1 forsøg, det lykkedes igen i første forsøg og vi fik en dejlig pige..... Jeg har ikke en eneste gang ærgret mig over de penge der gik tabt, vi gav 40.000 kr for 3 forsøg og det synes jeg stadig er pengene værd, selvom det lykkedes i første, roen ved at vide jeg havde 2 forsøg mere betød meget for mig, så jeg vil anbefale 3 forsøg 

Tak. Det er jo nemlig det. Når først man er gravid så tror jeg nu heller ikke man skænker de penge en tanke. Tak for du delte din historie :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.