Anonym skriver:
Manden og jeg skal til sommer på bryllupsrejse 1 uge uden vores barn der til den tid er 2,5.
i alt vil vi være væk fra barnet i knap 9 dage da vi skal flyve tidligt og landet sent. Barnet er ved bedsteforældrene som helt fra spæd har været tæt med vores barn.
Jeg er lidt interreseret i om der kan komme en reaktion når vi er kommet hjem og om det måske vil være en god eller dårlig ide at facetime en gang om dagen f.eks.
Jeg er selv meget nervøs for hvordan jeg kommer til at tage det at være væk fra mit barn så længe, men er ikke et sekund i tvivl om at mit barn har det super godt ved besterne. Hvad er jeres erfaringer jer der har været på ferie uden barn? 
Jeg forstår, og kommer aldrig til at forstå, hvorfor man rejser uden sine børn.
Jeg spørg altid mig selv, i de forskellige situationer, om det er mit barns behov, eller mit eget?
Og man må sige at det er jeres behov.
Forstå ikke man kan rejse fra sit barn, der er så lille 
Vi var på bryllups rejse i juli sidst år med vores datter på 11 måneder, og det var den bedste ferie nogensinde! Ville ikke kunne forstille mig den tur uden hende. - jeg ville slet slet ikke komme være væk fra hende i 9 dage, ville ikke kunne nyde noget som helst 
Men en reaktion er jeg næsten stensikker på i vil opleve fra jeres lille barn.
Håber I får en rigtig god tur.
Anmeld
Citér