Åh ja, som tråden siger; jeg bliver sindsyg. Og jeg er SÅ træt af mig selv, for ikke bare at være i det og acceptere det.
nå, men vores mindste på omkring halvanden år, vågner kl 4(!)ish i denne tid... han ligger i sin seng endnu. Snakker lidt, blunder, sparker i væggen... og det er jo dejligt han ‘passer sig selv’. Problemet er mere jeg lader mig påvirke af det i så stor en grad, at det fylder hele min dag.
Jeg får ikke sovet nok. Jeg kan ikke bare falde i søvn der kl 4. Så jeg vender og drejer mig og er faktisk rigtig sur meget af dagen, blot fordi jeg tænker på, at set starter igen imorgen..:. Og det slider på forholdet. Min mand er også træt. Vi skiftes til, at tage ham. Men som sagt( jeg sover ikke.
Nogen som står i samme båd? Har nogle gode råd? Både til, at acceptere situationen men også til, hvad man gør for at han ikke vågner? Fuglene larmer og pludrer - tænker det er det. Og der er mørklægning på hans værelse.....
gaaaaab - tak fordi du læste med.... håber nogen måske forstår hvor frustrerende det er
Anmeld
Citér