Allergisk reaktion for myggestik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2019

Anonym trådstarter

Min søn går i skov børnehave og får sig altså nogle gevaldige myggestik i den her str her er det normalt eller ? Den på halsen er godt nok slem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2019

Anonym

Sådan reagerer jeg også på myggestik, og det har jeg gjort siden barndommen. Jeg aner ikke hvorfor.

Jeg har læst, at akupunktur skulle kunne hjælpe effektivt, men har ikke selv prøvet.

Anmeld Citér

24. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sådan reagerer jeg også på myggestik, og det har jeg gjort siden barndommen. Jeg aner ikke hvorfor.

Jeg har læst, at akupunktur skulle kunne hjælpe effektivt, men har ikke selv prøvet.

Okay det ser godt nok voldsomt ud men er os selv altid blevet overædt af myg

Anmeld Citér

24. maj 2019

Meyer

Profilbillede for Meyer

To af mine reagerer voldsom på myggestik. De få histamin, og det tager både det meste af hævelsen og kløen. 

Anmeld Citér

24. maj 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Min den yngste reagere osse så slemt på myggestik her giver vi osse antihistamin plus jeg sætter et plaster på selve stikket da hun får en slags væske blære hun gentagende gange laver hold på så det bliver rigtig grimt sår og så er længe om at hele men heldigvis virker et plaster på det 

Anmeld Citér

24. maj 2019

B&J

Jeg putter den spray på mod myggestik også får vi tit piller mod allergi også fordi her hjemme hæver vi op til 5 gange størrelse og jeg bliver rigtig dårligt når det er 

Anmeld Citér

24. maj 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores den mindste har nogen set sådan ud. Vi har i sammenråd med lægen givet en halv høfeberpille (antihistaminer) med rigtig god og hurtig virkning. Vh Stine 

Anmeld Citér

25. maj 2019

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vores den mindste har nogen set sådan ud. Vi har i sammenråd med lægen givet en halv høfeberpille (antihistaminer) med rigtig god og hurtig virkning. Vh Stine 

Ja jeg så også man kan få alnok flydende min søn er kun 3 så det tænker jeg det skal være men vil lige vende det med lægevagten først evt 

Anmeld Citér

25. maj 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Ja jeg så også man kan få alnok flydende min søn er kun 3 så det tænker jeg det skal være men vil lige vende det med lægevagten først evt 

Ja første gang var vi også ved lægevagten, fordi det var i en weekend og det var nogle voldsomme bid. 

Nu må vi "bare" gi hende en halv, hvis vi vudere det nødvendigt. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.