Morgen - morgen sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2019

LSS

AnoMor skriver:

Er det ikke meget tydeligt. ? Han søger en kvindes råd til hvordan han kommer tæt på sin Kæreste morgenen. 

Da ikke st få at vide at han er dårlig i sengen og hun faker. Det er da lavt 

Det var mig der skrev “måske faker hun”. Det er ikke det samme som at skrive at hun rent faktisk gør det. Så stop venligst med at beskylde mig for noget jeg aldrig har udtalt mig om. Tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2019

AnoMor

LSS skriver:

Det var mig der skrev “måske faker hun”. Det er ikke det samme som at skrive at hun rent faktisk gør det. Så stop venligst med at beskylde mig for noget jeg aldrig har udtalt mig om. Tak. 

Prøv og læs hvad jeg skriver! 

Skriver at jeg synes det er tarvelige beskeder. At kæresten MÅSKE faker. Præcis som du selv skriver! 

Har ikke beskyldt dig for noget som helst. Så fald lige ned engang. 

Jeg synes stadig det er en tarvelig besked at sende til en anden person 

Anmeld Citér

24. maj 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er ikke ret god til morgensex. Min krop er ikke rigtig vågen og lysten kommer bare ikke. Så skal kæresten i hvertfald ligge sig rigtig meget i selen for at lave et godt og langt forspil uden at gå direkte til sagen. 

Så mit råd er nok, at gå langsomt frem, kys hende og nus hende osv og så spørg hende om hun har lyst. Og hvis svaret er nej, er det bare sådan det er. 

Anmeld Citér

24. maj 2019

Tommelise

AnoMor skriver:

Skriver at jeg synes det er tarvelige beskeder. At kæresten MÅSKE faker. Præcis som du selv skriver! 

Jeg tror, hun henviser til det indlæg, hvor du skriver:

"....... da ikke at få at vide, at han er dårlig i sengen, og at hun faker"

du mangler ordet "måske".

TS - nu skriver du konen og ikke kæresten, og derfor går jeg ud fra, at I er gift, og at jeres forhold ikke er helt nyt.

Har du prøvet at tale med hende - hvorfor har hun ikke lyst om morgenen - er hun B-menneske og meget længe om at vågne om morgenen´- føler hun selv, at både du og hun har "morgenånde" ?

Jeg er selv B-menneske og ikke lige så morgenfrisk, så jeg skal lige være vågen først, og  hvis det f.eks. er sommer -så kan jeg godt føle at jeg er blevet svedig i løbet af natten og dermed ikke så lækker at være sammen med. Men jeg kan godt tændes.  Og så spørger han bagefter - "blev du vågen?"

Men det med sex - det sker ikke så tit om morgenen. 

Anmeld Citér

24. maj 2019

AnoMor

Tommelise skriver:

Jeg tror, hun henviser til det indlæg, hvor du skriver:

"....... da ikke at få at vide, at han er dårlig i sengen, og at hun faker"

du mangler ordet "måske".

TS - nu skriver du konen og ikke kæresten, og derfor går jeg ud fra, at I er gift, og at jeres forhold ikke er helt nyt.

Har du prøvet at tale med hende - hvorfor har hun ikke lyst om morgenen - er hun B-menneske og meget længe om at vågne om morgenen´- føler hun selv, at både du og hun har "morgenånde" ?

Jeg er selv B-menneske og ikke lige så morgenfrisk, så jeg skal lige være vågen først, og  hvis det f.eks. er sommer -så kan jeg godt føle at jeg er blevet svedig i løbet af natten og dermed ikke så lækker at være sammen med. Men jeg kan godt tændes.  Og så spørger han bagefter - "blev du vågen?"

Men det med sex - det sker ikke så tit om morgenen. 

Men så læs det første indlæg jeg skriver hvor jeg siger måske. Man kan vel tænke så langt. 

Når alt kommer til alt synes jeg stadig det er en tarvelig kommentar at komme med. Svarer jo til at en skriver et problem om sit barn og man siger “måske er du bare en dårlig mor “ 

synes det er lavt uanset om profilen er ny eller hvad den er. Man skal starte er sted og vi alle har været nye engang 

Anmeld Citér

24. maj 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Sommer19 skriver:

hej 

Jeg havde virkelig lyst til konen idag om morgen men det var lidt svært at komme ind til hende? 

Ikke alle har lyst til sex om morgenen og hvis hun ikke har lyst må du accepterer det. 

I er også forældre, så tænker at trætheden om morgenen godt kan være høj.

Du er bare nødt til at åbne munden og snakke med hende.

Anmeld Citér

25. maj 2019

LSS

AnoMor skriver:

Det skriver du faktisk ikke nej. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. maj 2019

ChesireKitty

LSS skriver:

Det skriver du faktisk ikke nej. 

Det gør hun nu i det første indlæg, som hun selv siger (skriver).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. maj 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnoMor skriver:

Er det ikke meget tydeligt. ? Han søger en kvindes råd til hvordan han kommer tæt på sin Kæreste morgenen. 

Da ikke st få at vide at han er dårlig i sengen og hun faker. Det er da lavt 

Meget tydeligt? “Jeg havde virkelig lyst til konen idag om morgen men det var lidt svært at komme ind til hende?“. Komme ind til hende? - penetrere hende? Nå hende mentalt? Komme ind til hende i soveværelset eller hvor hun nu befandt sig? 

Og - han havde det lidt svært med at komme ind i dag. Kun i dag? Eller er det et generelt problem? 

Så kort og upræcist et indlæg læste jeg som fake. Det er muligt, jeg tog fejl, men jeg ville forvente en grundigere forklaring, hvis der var tale om en seriøs henvendelse. 

Anmeld Citér

26. maj 2019

BabyMama2016

SDD skriver:

Jeg personligt gider ikke morgensex. Hader morgenånde og skal altid tisse.. måske kunne huk føle det samme?

Så enig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.