Morgen - morgen sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.015 visninger
29 svar
40 synes godt om
23. maj 2019

Sommer19

hej 

Jeg havde virkelig lyst til konen idag om morgen men det var lidt svært at komme ind til hende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2019

LSS

23. maj 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg personligt gider ikke morgensex. Hader morgenånde og skal altid tisse.. måske kunne huk føle det samme?

Anmeld Citér

23. maj 2019

HBV

Hvad vil du med dit opslag? 

Anmeld Citér

23. maj 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det var da utrolig mærkeligt, at der pludselig er en masse forskellige "debatter" omkring sex for tiden .. Jeg tænker, at der vist er en, som keder sig virkelig meget, for sjovt nok er det samme måde/ordvalg osv., der er skrevet med, og man kan heller ikke skrive anonymt på nogle af dem, og der er intet rigtigt formål med dem..

Anmeld Citér

23. maj 2019

Sommer19

SDD skriver:

Jeg personligt gider ikke morgensex. Hader morgenånde og skal altid tisse.. måske kunne huk føle det samme?

Hvorfor hade det? 

Anmeld Citér

23. maj 2019

fehår

Det er helt almindeligt, at mænd foretrækker (og har lyst til) sex om morgenen, mens kvinder foretrækker sex om aftenen. 

Der er flere faktorer på spil, men det vigtigste er, at mænds testosteron topper om morgenen. 

Morgensex er bare mere sexet for mænd end for kvinder.

Anmeld Citér

23. maj 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Sommer19 skriver:

Hvorfor hade det? 

Jeg hader ikke morgensex. Men jeg hader morgenånde. Børster tænder som noget af det første, sådan har jeg det bedst. Kysser kun let på munden og deler ingen mundvand før vi begge har børstet tænder.

Anmeld Citér

23. maj 2019

AnoMor

Sommer19 skriver:

Hvorfor hade det? 

Jeg er heller ikke fan af morgensex. Morgenånde, man er træt, er ikk rigtig opstemt når jeg vågner må jeg indrømme. Og hvis man prøver at lægge op til det så bliver der afvist de fleste af gangene. 

Anmeld Citér

23. maj 2019

ErDuHerIkkeSnart

Sommer19 skriver:

hej 

Jeg havde virkelig lyst til konen idag om morgen men det var lidt svært at komme ind til hende? 

Måske er du bare et dårligt knald?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.