Ventoline astma spray spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2019

lottemusen

Abracadabra skriver:

Det tog 3 sek at google... selvom jeg egentlig mener, at det er dem med de skøre påstande (mælk giver astma fx.), der skal bevise dem, og ikke mig der skal modbevise dem - så tog de FÅ sekunder...

http://www.astmabarn.dk/fupellerfakta/undgaamaelk

Det er jo heller ikke fordi at jeg mener, at ALT astma slyldes mælkeprodukter.

Vi har bare erfaret, at det virker på vores søn. Det kan ikke bevises på ham, hverken ved blodprøve eller andet, men kun ved at prøve det af. Det samme gælder min nevø.

Det du har linket til, skriver jo netop det samme, at det er svært at bevise, men derfor kan det godt være grunden alligevel.

Denne artikel siger dog noget andet, selvom den måske ikke virker helt så troværdig ��

https://www.engle-forbindelsen.dk/index.php/da/mellemore-betaendelse/2-uncategorised/324-har-dit-barn-vaeske-i-mellemoret-sa-skal-du-laese-dette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2019

lottemusen

Og det har været både i samråd med egen læge og specialbørnelæge, at vi har prøvet det af 

Jeg anbefaler andre at prøve det af, fordi jeg har oplevet at det virker, og der er også en FB gruppe, med mange som har oplevet det samme. 

Jeg vil overhovedet ikke banke jer oven i hovedet med "jeg har ret", for det er overhovedet ikke sikker, at andre reagerer på samme måde, som min søn. Men her virker det, og det er vi selvfølgelig bare glade for 

Anmeld Citér

22. maj 2019

lottemusen

HBV skriver:

Nej har jeg ikk men du kan måske Google det? 

Når jeg googler det, finder jeg flere sider der skriver, at mælk kan give problemer med øre, næse, organer, afføring, eksem m.m. Også på astma og allergi forbundets hjemmeside, så det er ikke helt videnskabeligt urealistisk.

Bare til orientering  

Anmeld Citér

23. maj 2019

LSS

Hejsa. Min yngste fik ventoline første gang da han var 4 måneder. Jeg er helt sikker på du sagtens kan give det uden at være bekymret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.