Anonym skriver:
Min datter på 1 1/2 år har hostet en del de sidste 2 mdr ca. Er ikke forkølet.
Vi var ved lægen i dag som ordinerede ventoline til hende hver aften inden sengetid, for at se om det har en effekt. Hun hoster meget om natten og vågner sommetider af det. Hun bliver sommetider også hurtigt stakåndet når hun løber rundt.
Nu sidder jeg så og læser indlægssedlen og der står at den kan anvendes af børn fra 4 år.
Jeg ved godt at små børn sommetider får medicin, selvom de på indlægssedlen er for små.
Men findes der et præparat som er bedre til små børn, tænker jeg så? Hvad har jeres børn med astma fået?
Min søn fik højeste dosis Airomir og flixotide de første to af af hans liv. Det virkede ikke. Han hostede rigtig meget og hver gang han havde forkølelse, udviklede det sig til lungebetændelse. Han havde lungebetændelse 10 gange på 2 år og var indlagt den ene af gangene.
Jeg fik anbefalet, ikke at give ham alle slags mælkeprodukter og mad der indeholder mælkeprodukter. Det gjorde jeg for to år siden, og siden da har han ikke været på medicin eller haft astmasymptomer. Det forsvandt meget hurtigt 
Mælk kan være astmafremkaldende, men det er der mange læger der ikke ved eller ikke vil stå ved. Jeg måtte overbevise min egen læge, og nu er hun meget positiv over for det.
Du kan jo prøve det i 1/2 år for at se, om det virker! 

God bedring med din datter! 
Anmeld
Citér