Soonmom skriver:
Nu skrev du ikke at det var personalekalenderen, men du skrev det som om forældrene selv kunne se det. Men det er jo langt fra fyldstgørende nok at skrive bidt og blevet bidt , så kommer man aldrig problemet til livs, hvis man ikke kender situationen, forældrene spørger formentlig også ind til situationen. - selvom der er mange børn er der vel altid (stort set) nogen fra vuggestuedelen ved åben og luk? (De er i hvert fald spredt ud i mødetider, de steder jeg har været)
de gange jeg har informeret om det ene eller andet, fortæller jeg da også om situationen og om vi tænker, “det er hvad der sker” eller “det skal vi lige holde øje med og være Obs på”
Skrev jeg havde arbejdet i vuggestue - så det var skrevet set fra min vinkel for ansat og ikke sim mor.
den tid jeg var der (to år) i vuggestue, var det stort set de samme tre der bed, og de bed uhæmmet - altså uden grund.
Var der en årsag, blev den selvfølge skrevet ned i info linjen.
Men alt i alt er det underordnet i dilammet.
Jeg må tage en dag af gangen, og bede om at få afvide når mit barn bliver bidt og eller har bidt.
Og kan hun ikke overskue at huske på det, må jeg købe en bog, så hun bare kan skrive bb eller hb - også må jeg selv skrive dato ind.
Vi har det ikke særlig rart ved situtation lige nu og at dp moren er så dårlig til at kommunikere med os.
Så vi må se om vi holder nogen fri dage eller “bare tager tyrene ved hornet”
Anmeld
Citér