Hej piger,
jeg er første gangs mor, og bliver nødtil at høre om jeg skal “lade at fare” eller hvad jeg skal gøre.
Sagen er den at min datter er bidt for trejde gang på en måned eller to, kan ikke huske hvornår første gang var, men hun er bidt her tirsdag og onsdag igen.
tirsdag så jeg det med det sammen, og kommentere på det overfor dp moren, som siger ja hun er blevet bidt. Idag når jeg ud i bilen før jeg ser det (nyt bidemærker, et nyt sted) og går ind igen til dp moren, som beklager at hun ikke havde sagt det.
Jeg spørg så om alle bliver bidt - eller det kun er hende. Hun siger, alle bliver bidt.
Jeg spørg om der er noget vi kan gøre, hun svare så havde hun gjort det.
Hun vil ikke fortælle hvem det er, måske er det også okay?
Om tirsdagen spurgte jeg, om min datter bider, og det siger dp moren at det gør hun.
Hvilket hun måske gør, vi har bare aldrig oplevet det, og vi har 15 børn i den nærmeste kerne familie som vi ses med ofte, og der har aldrig været noget
dp moren siger, det er fordi hun tager legetøjet fra den anden.
Ja, hvad skal jeg “gøre”? Lade det ligge og bare accepter at hun bliver bidt, uden der gøres mere?
Mærkerne er voldsomme!
Forventer at hun fortæller hvis mit barn, har bidt et anden barn.
Og forventer også at hun fortæller til den der bider’s forældre, at nu har det barn bidt idag.