Mine blodprøver gav udsving, dog ikke til det ekstreme. Men de var forhøjede. Har fået dem taget 2 gange
Jeg har en del væske i mine ben og fødder, men det kan jo også være fordi at jeg er højgravid, så det har jeg ikke koblet sammen. Drikker og spiser som jeg skal - jeg har diabetes og tager insulin, så det er den ene ting som der bare er helt styr på
Altså sygehusene (i hvert fald mit) plejer at tage blodprøverne meget seriøst, så det lyder underligt, har du så ikke tid til noget tjek?
Første gang havde jeg meget vand i kroppen, højt blodtryk og lidt protein i urinen. Min jm sendte mig til sygehus for blodprøve asap og fik også at vide af sygehuset at de havde travlt så hun snakkede med store bogstaver.
Jeg kom der ud sidst på formiddagen og fik taget vandet dagen efter med svær ssf og help (jeg var på intet tidspunkt dårlig)
Anden gang, havde jeg hovedpine og sølvfluer for øjnene, men normalt blodtryk og ikke øderme.
Jeg havde skæve blodprøver og fordi jeg alligevel var omkring termin blev jeg sat igang - mild svangerskabsforgiftning
Svangerskabsforgiftning er meget tricki og udvikler sig forskelligt og de plejer at være meget obs på det
Anmeld
Citér