honeymoon - hvor som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2019

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Jeg har kigget på Sverige, og fandt mange ret tæt på DK -- det er en del billigere... F eks så Ystad saltsjöbad meget lækkert ud. Vi endte med at tage til Göteborg, og det syntes jeg var hårdt som 7 mnd gravid med et barn (dvs hårdt at gå rundt).

Jeg vil se på det tak!  Og som du siger så syntes du det var hårdt med et enkelt barn i maven. Og det er det jeg hører de fleste siger, så jeg må tænke mig godt om 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2019

kamikaze

Anonym skriver:

Jeg vil se på det tak!  Og som du siger så syntes du det var hårdt med et enkelt barn i maven. Og det er det jeg hører de fleste siger, så jeg må tænke mig godt om 

Det, der var hårdt, var at gå rundt, shopping og den slags. Spaet var ikke hårdt ;-)

Anmeld Citér

18. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Nu har jeg af gode grunde ikke prøvet at være gravid i 7. måned, men jeg har været i Paris flere gange og man får godt nok gået meget. Det er en hyggelig by og den har et fantastisk metrosystem, men hvis jeg var jer ville jeg gemme den oplevelse til et andet tidspunkt.

Anmeld Citér

18. maj 2019

BG17

Profilbillede for BG17

Jeg kan anbefale Romulus i Skallerup Klit  Bor I tæt på grænsen er der også mange wellness ophold i Tyskland, som er billigere end mange steder herhjemme 

Anmeld Citér

18. maj 2019

SK85

Jeg har lige været på storbyferie som højgravid, og det kan ikke anbefales

Ville også vælge noget spa-noget...

Anmeld Citér

18. maj 2019

Babilooo

Budapest er fantastisk mht varme bade og spa

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.