honeymoon - hvor som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
15 svar
5 synes godt om
18. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvor jeg skal placere mit spørgsmå/mine tankerl, så det bliver her

Jeg skal snart giftes og det glæder jeg mig til Min forlovede og jeg har talt lidt om bryllupsrejse. Inden vi vidste at jeg var gravid ville vi til Paris. Men nu hvor jeg er højgravid til brylluppet, så tænker jeg at det er urealistisk??!

Vi vil rigtig gerne skabe særlige minder sammen efter brylluppet. Jeg har lidt overvejet om strandferie på en ferieø er en god ide - hvis den ikke er for langt væk?

Jeg tænkte om I evt. har nogle ideer til vores bryllupsrejse?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus

Hvorfor er paris urealistisk når du er gravid?  

Anmeld Citér

18. maj 2019

Babilooo

Jeg var i Rom i 28. uge. Hvorfor er Paris urealistisk? Ellers er der dejligt i Budapest også.

Anmeld Citér

18. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg kommer til at være 7 måneder henne med tvillinger. Og jeg tror at det bliver tungt at gå rundt med en stor mave. Men jeg håber selvfølgelig at jeg tager fejl

Anmeld Citér

18. maj 2019

Soonmom

Jeg ville ikke rejse uden for dk i hvert fald i 7 månede med tvillinger 

Anmeld Citér

18. maj 2019

MorPlusBaby

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvor jeg skal placere mit spørgsmå/mine tankerl, så det bliver her

Jeg skal snart giftes og det glæder jeg mig til Min forlovede og jeg har talt lidt om bryllupsrejse. Inden vi vidste at jeg var gravid ville vi til Paris. Men nu hvor jeg er højgravid til brylluppet, så tænker jeg at det er urealistisk??!

Vi vil rigtig gerne skabe særlige minder sammen efter brylluppet. Jeg har lidt overvejet om strandferie på en ferieø er en god ide - hvis den ikke er for langt væk?

Jeg tænkte om I evt. har nogle ideer til vores bryllupsrejse?

Må du overhoved gerne flyve når du er så langt henne, og så endda med tvillinger?

Anmeld Citér

18. maj 2019

kamikaze

Jeg ville ikke tøve med at rejse som 7 mnd gravid med et barn (med de fleste flyselskaber må man flyve til 4 uger inden termin, mindst) men det er nok en anden sag med tvillinger.

Hvad med et lækkert spaophold? Måske en herregård el lignende?

Anmeld Citér

18. maj 2019

Anonym trådstarter

Hvis graviditetenen ukompliceret må jeg gerne flyve  

Anmeld Citér

18. maj 2019

Anonym trådstarter

Spaophold og herregård lyder rigtig godt. Og det er nok i den retning vi ender i, men jeg ville rigtig gerne på en romantisk ferie lidt væk fra DK. Men man kan jo ikke få alt man peger på  Kan du anbefale nogle romantiske/hyggelige steder i DK? Jeg kender ikke meget til de ting

Anmeld Citér

18. maj 2019

kamikaze

Anonym skriver:

Spaophold og herregård lyder rigtig godt. Og det er nok i den retning vi ender i, men jeg ville rigtig gerne på en romantisk ferie lidt væk fra DK. Men man kan jo ikke få alt man peger på  Kan du anbefale nogle romantiske/hyggelige steder i DK? Jeg kender ikke meget til de ting

Jeg har kigget på Sverige, og fandt mange ret tæt på DK -- det er en del billigere... F eks så Ystad saltsjöbad meget lækkert ud. Vi endte med at tage til Göteborg, og det syntes jeg var hårdt som 7 mnd gravid med et barn (dvs hårdt at gå rundt).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.