Gravid med spiral. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2019

Camillos

Anonym skriver:

Tusinde tak alle sammen! Jeg ringede til lægen, og fik en tid med det samme og blev tjekket, og gæt hvad! Min spiral er faldet ud. Den var pist væk Aner ikke hvornår eller hvordan. Er godt nok chokeret. Så forhåbenligt er det en helt normal graviditet.

Som sagt, skulle jeg først have min mens om 3 dage, men krydser alt for at den ikke kommer!

Hold da op! Håber du blev scannet for at sikre dig den ikke ligger længere oppe den spiral der! Hvor er det vildt... Og stort tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Hold da op! Håber du blev scannet for at sikre dig den ikke ligger længere oppe den spiral der! Hvor er det vildt... Og stort tillykke 

Jo det gjorde jeg ja det er altså ret vildt. Jeg blev gravid med min søn på mini piller, og nu gik jeg og troede vi selv skulle beslutte hvornår den næste kom, men åbenbart ikke!

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Mamacita til 2 piger skriver:

Scannede de efter den? Blot så den ikke “roder rundt” derinde et sted.  

Tillykke med graviditeten. Børn kommer når børn vil..  

Ja de scannede, den var pist væk 

Ret vildt. Men måske det var meant to be? Så håber jeg den bliver siddende

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stort tillykke :-) Vildt spiralen er forsvundet. Men så er det jo næsten ment to be, hvis I beholder  

Tak! Og det tror jeg faktisk også. Jeg blev gravid på mini piller med min søn, og vi gik og troede at vi næste gang selv skulle planlægge baby nr 2, men næ nej

Anmeld Citér

16. maj 2019

Camillos

Anonym skriver:

Jo det gjorde jeg ja det er altså ret vildt. Jeg blev gravid med min søn på mini piller, og nu gik jeg og troede vi selv skulle beslutte hvornår den næste kom, men åbenbart ikke!

Du må være meget fertil 

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Tak! Og det tror jeg faktisk også. Jeg blev gravid på mini piller med min søn, og vi gik og troede at vi næste gang selv skulle planlægge baby nr 2, men næ nej

Haha det kender jeg godt. Min mand skal bare kigge på mig, så bliver jeg gravid. 

Vores første er lavet på et kondom. Vi havde ikke kendt hinanden længe.

Så har jeg været gravid 3 gange på spiral, en gang til på kondom og kemisk sprøjte 

Stort tilykke! :-)

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Haha det kender jeg godt. Min mand skal bare kigge på mig, så bliver jeg gravid. 

Vores første er lavet på et kondom. Vi havde ikke kendt hinanden længe.

Så har jeg været gravid 3 gange på spiral, en gang til på kondom og kemisk sprøjte 

Stort tilykke! :-)

Hold da op! Så der er ingen problemer der med at blive gravid! :-P

Og mange tak! Tør ikke håbe eller forvente for meget endnu

Anmeld Citér

16. maj 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja de scannede, den var pist væk 

Ret vildt. Men måske det var meant to be? Så håber jeg den bliver siddende

Ved min tredje graviditet garanterede flere læger også, at spiralen var pist forsvundet - jeg blev scannet flere gange undervejs netop for at udelukke, at den var der endnu. 

Umiddelbart efter fødslen fandt lægen så alligevel spiralen i moderkagen  Barnet var og er sundt og rask! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.