Roskildesyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
Stivdie skriver:

Åh, stakkels dig! Jeg har stadig til gode at prøve de begge har opkastsyge på en gang. 

Til gengæld kørte vi samlebåndsmanøvre hos ørelægen i går, så nu har de begge fået (nye) dræn  Håber det snart giver mere søvn til mig.

God bedring med alle 3 

Det har været hæsligt. Særligt forbi min mand jo er bortrejst...... lidt en prøve med tre syge unger samt et job man må forhandle lidt med 

nå, men mindste kommer afsted idag og så må jeg se om et par timer om de store ikke får det bedre. Ellers er det vidst lægen.... de er helt flade og afkræftede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2019

HBV

Rigtig god bedring. Det er så rockerhårdt med sådan en omgang opkast og diarré... Og så alle 3 børn på én gang, puha 

Anmeld Citér

16. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
HBV skriver:

Rigtig god bedring. Det er så rockerhårdt med sådan en omgang opkast og diarré... Og så alle 3 børn på én gang, puha 

Tak!! Ja, men ved du hvad? Jeg føler mig pisse, mega sej! Jeg har klaret det!! Og i aften kommer min mand hjem fra en forretningsrejse - og han synes jeg fortjener en overordentlig god fodmassage og kaffen serveret! Og dét har jeg ikke tænkt mig, at modsige ham i 

man kan meget mere end mand tror! 

Anmeld Citér

16. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
CKJ skriver:

Det har været hæsligt. Særligt forbi min mand jo er bortrejst...... lidt en prøve med tre syge unger samt et job man må forhandle lidt med 

nå, men mindste kommer afsted idag og så må jeg se om et par timer om de store ikke får det bedre. Ellers er det vidst lægen.... de er helt flade og afkræftede 

Er det ikke blevet bedre med søvnen om natten hos dig??? 

Anmeld Citér

21. maj 2019

Stivdie

CKJ skriver:

Er det ikke blevet bedre med søvnen om natten hos dig??? 

Hun fik dræn i tirsdags, og så har vi haft en frygtelig weekend med en 4 års fødselsdag, en 30 års fødselsdag og en barnedåb, så pigerne faldt i søvn i bilen både lørdag og søndag aften, top-overstimulerede. Det har givet mange opvågninger.

Men 7-9-13, hun sov igennem i går, så håber i nat bliver en gentagelse af succesen 

Anmeld Citér

22. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
Stivdie skriver:

Hun fik dræn i tirsdags, og så har vi haft en frygtelig weekend med en 4 års fødselsdag, en 30 års fødselsdag og en barnedåb, så pigerne faldt i søvn i bilen både lørdag og søndag aften, top-overstimulerede. Det har givet mange opvågninger.

Men 7-9-13, hun sov igennem i går, så håber i nat bliver en gentagelse af succesen 

Puha, ja, I har da haft gang i den så!! 

Jeg håber det gode mønster med en hel nattesøvn forsætter! Man kan altså meget mere, når man får sin søvn!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.