Tommelise skriver:
Så kan jeg faktisk godt forstå din mor. Hun er vel bange for, at han sårer dig igen.
Jeg har selv haft en utro kæreste og oplevet så mange løgne fra hans side, så jeg ville nok også have blandede følelser, hvis min datter blev gravid med en mand, der havde været hende utro. Jeg tror også , jeg ville have svært ved at vise glæde i første omgang.
Det er jeres liv, og hun skal nok bare have lidt tid til at vænne sig til tanken. Og hun skal nok blive glad for sit barnebarn.
Præcis! Det tænker jeg også og det siger hun også selv faktisk. Jeg forstår hende også godt, men det er mig der skal leve med det og ham og ikke hende. Selvfølgelig er hun bange for det sker igen, men jeg er sikker på han har fundet ud af det ikke gør noget godt overhovedet! Han sagde det også selv dengang og det gjorde det lidt “bedre”, men stadig sindssygt hårdt. Har vidst aldrig grædt så meget og så længe. 
- det er noget af det mest forfærdelige man kan udsætte et andet menneske for! Jeg forstår ikke hvorfor eller hvordan man kan få sig selv til det?! 

Og tak, jeg tror du har helt ret! 
Anmeld
Citér