skrev den anden dag et indlæg omkring mit barn som ofte har ondt i maven . Jeg har tidligere skrevet et omkring hovedpine. Faktum et nemlig at h*n ofte har hovedpine / mavepine . Vi har været ved lægen ad 2 omgange , men bliver sendt hjem med at vi skal udfylde skema over det. Tilbage i marts var vi ved lægen da vi oplevede hovedpinerne ændrede sig , blev mere kraftige. H*n blev tjekket ved lægen , der blev taget blodprøve som var fine . Vi blev sendt hjem med et skema . Det har vi så gjordt . De sidste 14 dage har oplevet at mavepine blev dagligt , h*n bliver sendt hjem fra skole 2-3 gange om ugen. I tirsdags var vi så ved lægen igen , lægen mærkede på maven og lyttede - alt ok . Vi blev sendt hjem med besked om at udfylde skemas . Mistanke om at det evt er psykisk . Igår vågnede h*n og havde tynd mave , blev hjemme fra skole. Tog dog afsted senere men sendt hjem efter 2 timer . Lærerne sagde h*n havde ondt i maven , virkede træt og bleg . Igår aftes faldt h*n i søvn tidligt ( sker sjældent , kun pga hovedpine men h*n havde ikke nævnt noget ) sov uroligt i løbet af aftnen og vågnede ved 22.30 tiden med voldsom hovedpine , fik en pille og gik med far i seng . Til morgen vågner h*n med kvalme og siger at benene ryster .
jeg bliver ærligt lidt bekymret igen . Er det virkelig normalt , er frygtelig bange for vi overser et eller andet .
Anmeld
Citér