Kom nu med det afsnit!! (dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Tynen

Barnet sover, jeg har spist og er SÅ klar på den tvillingefødsel der forhåbentlig bliver vist idag..

Hvorfor er nutv så nitte??!

Upload nu det afsnit!
Jeg er desperat!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Lise

Det er da DET jeg skal idag - køb et par dages abonnement til NUTV og blive opdateret på DUM. Christ, det er lang tid siden jeg har set det sidst. Det var da jeg havde tre sygedage i 14. uge  Der må være et par afsnit der skal ses - mon jeg også bør melde mig syg imorgen?

Lise - med kvalme og hovedpine (tror i jeg kan være gravid?)

Anmeld

20. oktober 2009

Tynen

Puha - Kvalme og hovedpine?
Lyder helt klart som en ekstra sygedag i mine ører..
Sådan noget tager man da ikke på arbejde med.. Tænk, hvis det smitter

Anmeld

20. oktober 2009

sbs78

Ja tak. KOM NU PÅ

Anmeld

21. oktober 2009

sbs78

Så er afsnit 226 der

Anmeld

21. oktober 2009

Mie A

sbs78 skriver:

Så er afsnit 226 der

Tak for informationen - tror sgi lige jeg køber et abonnement i denne uge (Ligesom sidste uge &nbsp Ligger nemlig og er syg og har total medlidenhed med mig selv...

Men hvad er dog det for noget med at prisen er steget!!!!! ARGHHHH!!!!!!!!!

Anmeld

21. oktober 2009

sbs78

Mie A skriver:

Tak for informationen - tror sgi lige jeg køber et abonnement i denne uge (Ligesom sidste uge &nbsp Ligger nemlig og er syg og har total medlidenhed med mig selv...

Men hvad er dog det for noget med at prisen er steget!!!!! ARGHHHH!!!!!!!!!

jeg køber altid til 30 dage af gangen  Elsker den serie. Men ja det er træls at prisen er steget. Der er nok også finanskrigse hos dem

Anmeld

21. oktober 2009

Tynen

sbs78 skriver:

jeg køber altid til 30 dage af gangen  Elsker den serie. Men ja det er træls at prisen er steget. Der er nok også finanskrigse hos dem

Køber også altid 30 dage.. Det andet kan næsten ikke betale sig..

Finanskrise?
Det må du sgu nok sige..
Synes de trækker den "fødsel" liiiiiige rigeligt med afsnit nu

Trine - Nu i gang med 226

Anmeld

21. oktober 2009

Mie A

Tynen skriver:

Køber også altid 30 dage.. Det andet kan næsten ikke betale sig..

Finanskrise?
Det må du sgu nok sige..
Synes de trækker den "fødsel" liiiiiige rigeligt med afsnit nu

Trine - Nu i gang med 226

Ja, jeg er da også glad for at jeg købte for 30 dage, Så er man MÅSKE heldig at opleve tvillingerne komme til verden

Men afsnit 226 var pænt underholdende... "Manden" (Ja, som Christina hele tiden kalder ham) han mente jo at den ene ville være ude klokken 15... hmmmm... Det er altså ikke militæret... Du kan ikke kontrollere det...

Anmeld

21. oktober 2009

Tynen

Mie A skriver:

Ja, jeg er da også glad for at jeg købte for 30 dage, Så er man MÅSKE heldig at opleve tvillingerne komme til verden

Men afsnit 226 var pænt underholdende... "Manden" (Ja, som Christina hele tiden kalder ham) han mente jo at den ene ville være ude klokken 15... hmmmm... Det er altså ikke militæret... Du kan ikke kontrollere det...

LOL!

Nej og også da han reklamerede at han "da var soldat og kunne sove på gulvet" da de blev indlagt for et par afsnit siden..
Glæder mig til at se hvordan de kommer til at klare det - Hun virker meget hidsig af temperament..

Malou Stella.. Få nu den kjole ned om numsen istedet for at trække den over benene..
Man kan jo næsten glo lige ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.