Min kæreste får ingen polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2019

Abracadabra

Jeg tror, at jeg ville kontakte bedstevennen igen og sige det, som det er. Den kommende brudgom kommer til at sidde og vente hele næste lørdag ved hoveddøren, og han bliver slemt skuffet, hvis ingen ringer på. Måske vil det slå skår i nogle venskaber, hvis han bliver så skuffet. Den bedsteven skal se at få arrangeret et eller andet, hvis han holder af sin ven overhovedet. 

Og hvis det handler om, at bruden OGSÅ skal overraskes, ville jeg sige det hårdt og kontant: Lige nu bruges en masse tanker på, om hans venner kan være så hjerteløse, at det er svært at glæde sig til brylluppet. Sådan ville JEG i hvert fald have det...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2019

Anonym trådstarter

Hejsa

nu har jeg skrevet til hans søster igen og hun har taget aktion og synes også hans venner er super ærgelige. Så håber de kan nå noget hyggeligt næste fredag ��

Anmeld Citér

4. maj 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Hejsa

nu har jeg skrevet til hans søster igen og hun har taget aktion og synes også hans venner er super ærgelige. Så håber de kan nå noget hyggeligt næste fredag ��

Jeg håber virkelig for din mand, at de får arrangeret noget.

Jeg synes, det er en rigtig dårlig undskyldning, at de ikke har tid. Hvis man holder af sin ven eller veninde, så tager man sig tid.

Det behøver ikke at blive dyrt eller være noget vildt. Bare en hyggelig dag.

Til lykke med brylluppet.

Anmeld Citér

4. maj 2019

sne190810

Øv, hvor ville jeg også få ondt i maven over, hvis mine veninder, venner og familie ikke kunne find tid til at arrangere/afholde en (polter)aften for mig

Jeg kan godt forstå du har taget aktion, og hvis der ikke sker noget fra hans søster og venners side, syntes jeg da du skal holde en polterabend for ham, med hele svineriet �� selvom ja, der på ingen måde er det samme, som hvis det var med vennerne - men er sikker på det giver din kommende mand et smil på læben. Og så kan han måske for en stund, glemme hvor super steneren og nederen venner han har!

Anmeld Citér

4. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg håber virkelig de får arrangeret noget til ham næste lørdag!! Det er sgu godt nok lidt tarveligt synes jeg... dd behøver jo ingengang sørge for noget dyrt eller noget som helst. 

Gud hvor ville jeg blive ked af det, hvis det var mig eller min mand for femdags skyld. 

Har du hørt om de finder ud af det?? 

Anmeld Citér

4. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
CKJ skriver:

Jeg håber virkelig de får arrangeret noget til ham næste lørdag!! Det er sgu godt nok lidt tarveligt synes jeg... dd behøver jo ingengang sørge for noget dyrt eller noget som helst. 

Gud hvor ville jeg blive ked af det, hvis det var mig eller min mand for femdags skyld. 

Har du hørt om de finder ud af det?? 

For den sags skyld skulle der stå 

Anmeld Citér

5. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Lørdag den 17 maj skal vi giftes. 
Vi glæder os har invinteret 70 mennesker til stor fest, det er familie og venner. 
Min kæreste har ikke en stor vennegruppe, men det er venner han kender fra langt tilbage. 
Jeg har været på min polterabend og det var hyggeligt og sjovt. Problemet er at min kæreste ikke får nogen polterabend, men det tror han selv han får. For nogle uger siden tænkte jeg over at det var sjovt jeg intet havde hørt fra hans venner eller familie. Jeg spurgte så hans bedste ven om de havde tænkt sig at holde noget, så ville jeg gerne vide dato mm. Men han svarede at han havde så travlt med arbejde og frivilligt arbejde at han simpelten ikke havde tid. Men han ville vende tilbage hvis han hørte noget fra de andre. Siden har der været helt stille. Jeg spurgte han søster om hun havde tænkt noget, da jeg havde hørt min kæreste snakke om det. Søsteren er en der er god til at arrangere den slags. Men hun svarede mig ikke engang. 
Både hans venner og søster ses privat, og se er gode til at komme herhjem og spise, hygge mm. Min kæreste tror at der kommer til at ske noget næste weekend, da der er lige før bryllup. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Skal jeg sige at jeg ved der ikke kommer til at ske noget ? Skal jeg skrive til hans venner og fortælle dem at han tror der sker noget ? Eller skal jeg bare lade dagene gå så der går op for ham at der ikke bliver nogen polterabend? I princippet er det jo ikke noget med mig at gøre, men jeg får så ondt af ham. 
Dbh den kommende brud 

Jeg synes godt nok det er dårlig stil, når man har inviteret og betalt for et stort bryllup og ingen tænker på ham. Jeg ville sende en fælles besked til vennerne og fortælle, at han går og snakker om polterabend og du ved der intet er planlagt. At du håber nogle vil gøre det, da de jo er inviteret til jeres bryllup fordi de er hans gode venner og at gode venner ikke svigter på den måde!  Er i chok! 

Anmeld Citér

5. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Bare en tanke: kunne det være at han faktisk får en polterabend i weekenden, men at de bare er så hemmelighedsfulde at du ikke engang får det af vide?

Vi har et vennepar hvor den kommende kone ikke fik noget af vide- udelukkende fordi vi VED hun ikke ville kunne holde det hemmeligt for ham. Man kan se det på hende når hun prøver at holde noget hemmeligt 

Hvis i har børn så kan det også let forklare hans søsters adfærd; hun er blevet bedt om at stå stand-by som barnepige hvis du nu har planer på dagen. Det blev gjort med Gommens forældre i vores vennepars tilfælde 

Helt klart en mulighed. Men som brud ville jeg ikke vente og se, når der kun er en weekend imellem. Så skulle de have holdt det for mange uger siden, så hun ikke skulle bekymre sig om der kom noget eller ej 

Anmeld Citér

5. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Lørdag den 17 maj skal vi giftes. 
Vi glæder os har invinteret 70 mennesker til stor fest, det er familie og venner. 
Min kæreste har ikke en stor vennegruppe, men det er venner han kender fra langt tilbage. 
Jeg har været på min polterabend og det var hyggeligt og sjovt. Problemet er at min kæreste ikke får nogen polterabend, men det tror han selv han får. For nogle uger siden tænkte jeg over at det var sjovt jeg intet havde hørt fra hans venner eller familie. Jeg spurgte så hans bedste ven om de havde tænkt sig at holde noget, så ville jeg gerne vide dato mm. Men han svarede at han havde så travlt med arbejde og frivilligt arbejde at han simpelten ikke havde tid. Men han ville vende tilbage hvis han hørte noget fra de andre. Siden har der været helt stille. Jeg spurgte han søster om hun havde tænkt noget, da jeg havde hørt min kæreste snakke om det. Søsteren er en der er god til at arrangere den slags. Men hun svarede mig ikke engang. 
Både hans venner og søster ses privat, og se er gode til at komme herhjem og spise, hygge mm. Min kæreste tror at der kommer til at ske noget næste weekend, da der er lige før bryllup. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Skal jeg sige at jeg ved der ikke kommer til at ske noget ? Skal jeg skrive til hans venner og fortælle dem at han tror der sker noget ? Eller skal jeg bare lade dagene gå så der går op for ham at der ikke bliver nogen polterabend? I princippet er det jo ikke noget med mig at gøre, men jeg får så ondt af ham. 
Dbh den kommende brud 

Super ærgerligt men der skal kun være en der gider.

min mand lavede sin brors OMG hans venner var røvhuller de gjorde INTET min mand brugte så meget Energie på det og 3 af dem havde stadig ikke betalt 8 uger efter det blev holdt, hvor han igen skrev NU skulle ha de penge -

Ingen af dem hjælp at gjorde rent, pynte osv osv osv.

han havde en pisse pisse fed polterabend ALT pga. Min mand -  Hans bror er iøvrigt et kæmpe røvhul så han venner afspejler nok det 

men var det ikke for Min mand havde han intet fået -

Håber søstrene svinger pisken! 

fedt du gjorde noget ved det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.