Anonym skriver:
Lørdag den 17 maj skal vi giftes.
Vi glæder os har invinteret 70 mennesker til stor fest, det er familie og venner.
Min kæreste har ikke en stor vennegruppe, men det er venner han kender fra langt tilbage.
Jeg har været på min polterabend og det var hyggeligt og sjovt. Problemet er at min kæreste ikke får nogen polterabend, men det tror han selv han får. For nogle uger siden tænkte jeg over at det var sjovt jeg intet havde hørt fra hans venner eller familie. Jeg spurgte så hans bedste ven om de havde tænkt sig at holde noget, så ville jeg gerne vide dato mm. Men han svarede at han havde så travlt med arbejde og frivilligt arbejde at han simpelten ikke havde tid. Men han ville vende tilbage hvis han hørte noget fra de andre. Siden har der været helt stille. Jeg spurgte han søster om hun havde tænkt noget, da jeg havde hørt min kæreste snakke om det. Søsteren er en der er god til at arrangere den slags. Men hun svarede mig ikke engang.
Både hans venner og søster ses privat, og se er gode til at komme herhjem og spise, hygge mm. Min kæreste tror at der kommer til at ske noget næste weekend, da der er lige før bryllup. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Skal jeg sige at jeg ved der ikke kommer til at ske noget ? Skal jeg skrive til hans venner og fortælle dem at han tror der sker noget ? Eller skal jeg bare lade dagene gå så der går op for ham at der ikke bliver nogen polterabend? I princippet er det jo ikke noget med mig at gøre, men jeg får så ondt af ham.
Dbh den kommende brud
Super ærgerligt men der skal kun være en der gider.
min mand lavede sin brors OMG hans venner var røvhuller de gjorde INTET min mand brugte så meget Energie på det og 3 af dem havde stadig ikke betalt 8 uger efter det blev holdt, hvor han igen skrev NU skulle ha de penge -
Ingen af dem hjælp at gjorde rent, pynte osv osv osv.
han havde en pisse pisse fed polterabend ALT pga. Min mand - Hans bror er iøvrigt et kæmpe røvhul så han venner afspejler nok det
men var det ikke for Min mand havde han intet fået -
Håber søstrene svinger pisken! 

fedt du gjorde noget ved det
Anmeld
Citér