Min kæreste får ingen polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.568 visninger
18 svar
44 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2019

Anonym trådstarter

Lørdag den 17 maj skal vi giftes. 
Vi glæder os har invinteret 70 mennesker til stor fest, det er familie og venner. 
Min kæreste har ikke en stor vennegruppe, men det er venner han kender fra langt tilbage. 
Jeg har været på min polterabend og det var hyggeligt og sjovt. Problemet er at min kæreste ikke får nogen polterabend, men det tror han selv han får. For nogle uger siden tænkte jeg over at det var sjovt jeg intet havde hørt fra hans venner eller familie. Jeg spurgte så hans bedste ven om de havde tænkt sig at holde noget, så ville jeg gerne vide dato mm. Men han svarede at han havde så travlt med arbejde og frivilligt arbejde at han simpelten ikke havde tid. Men han ville vende tilbage hvis han hørte noget fra de andre. Siden har der været helt stille. Jeg spurgte han søster om hun havde tænkt noget, da jeg havde hørt min kæreste snakke om det. Søsteren er en der er god til at arrangere den slags. Men hun svarede mig ikke engang. 
Både hans venner og søster ses privat, og se er gode til at komme herhjem og spise, hygge mm. Min kæreste tror at der kommer til at ske noget næste weekend, da der er lige før bryllup. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Skal jeg sige at jeg ved der ikke kommer til at ske noget ? Skal jeg skrive til hans venner og fortælle dem at han tror der sker noget ? Eller skal jeg bare lade dagene gå så der går op for ham at der ikke bliver nogen polterabend? I princippet er det jo ikke noget med mig at gøre, men jeg får så ondt af ham. 
Dbh den kommende brud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Vi glæder os har invinteret 70 mennesker til stor fest, det er familie og venner. 
Min kæreste har ikke en stor vennegruppe, men det er venner han kender fra langt tilbage. 
Jeg har været på min polterabend og det var hyggeligt og sjovt. Problemet er at min kæreste ikke får nogen polterabend, men det tror han selv han får. For nogle uger siden tænkte jeg over at det var sjovt jeg intet havde hørt fra hans venner eller familie. Jeg spurgte så hans bedste ven om de havde tænkt sig at holde noget, så ville jeg gerne vide dato mm. Men han svarede at han havde så travlt med arbejde og frivilligt arbejde at han simpelten ikke havde tid. Men han ville vende tilbage hvis han hørte noget fra de andre. Siden har der været helt stille. Jeg spurgte han søster om hun havde tænkt noget, da jeg havde hørt min kæreste snakke om det. Søsteren er en der er god til at arrangere den slags. Men hun svarede mig ikke engang. 
Både hans venner og søster ses privat, og se er gode til at komme herhjem og spise, hygge mm. Min kæreste tror at der kommer til at ske noget næste weekend, da der er lige før bryllup. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Skal jeg sige at jeg ved der ikke kommer til at ske noget ? Skal jeg skrive til hans venner og fortælle dem at han tror der sker noget ? Eller skal jeg bare lade dagene gå så der går op for ham at der ikke bliver nogen polterabend? I princippet er det jo ikke noget med mig at gøre, men jeg får så ondt af ham. 
Dbh den kommende brud 

Hmm jeg ville nok fortælle ham sandheden.. Er så synd for ham, hvis han bare går og venter, og så bliver skuffet.. 

Og ellers ville jeg få fat på søsteren og sige, at han så frem til en polterabend, men at vennerne ikke holder noget.. Hvilket jeg synes er lidt dårligt af dem 

Anmeld Citér

3. maj 2019

Mamacita til 2 piger

Dbh den kommende brud 

Uhh.. den er svær! Stakkels din mand. Det er godt nok synd for ham. Kan du ikke lave noget med ham - weekendophold eller lign. og sige; “Skat, jeg ved du bliver mega skuffet. Men der er ikke nogen der har arrangeret polterabend for dig. Tilgengæld har jeg sørget for, at vi to skal på romantisk weekend” eller hvad han nu holder af. Det er ikke helt det samme, men jeg tænker han vil blive glad over at DU har tænkt på ham. 

Ved ikke om jeres økonomi. Men ellers kunne du måske tilbyde at smide nogle penge i, hvis det er et økonomisk spørgsmål for vennegruppen? 

Anmeld Citér

3. maj 2019

Anonym trådstarter

Jo det har jeg også tænkt mig. Det er bare ikke det samme for ham at sidde sammen med mig som han altid ser og så sine venner. Selv om det skam er hyggeligt  

måske jeg kunne købe en maddag på Meyers og sige han kan tage en ven med eller noget. Men hvor er det fesent at en af hans venner ikke kan gøre det. 

Anmeld Citér

3. maj 2019

Anonym trådstarter

Og ang økonomi er det ikke et problem for hans venner�� 

min kæreste tror de skal ud på noget stille pg roligt, så det er ikke fordi han forventer det store . 

Anmeld Citér

3. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Jo det har jeg også tænkt mig. Det er bare ikke det samme for ham at sidde sammen med mig som han altid ser og så sine venner. Selv om det skam er hyggeligt  

måske jeg kunne købe en maddag på Meyers og sige han kan tage en ven med eller noget. Men hvor er det fesent at en af hans venner ikke kan gøre det. 

Jeg tænker du skal tage fat i en af vennerne igen og understrege at det er bedre der bliver et lille simpelt arrangement, end slet ingenting. En middag, evt. med en gang go-kart eller hvad ved jeg - det behøver jo ikke nødvendigvis være et kæmpe brag.

Planlægning af polterabend kan godt blive meget omfattende. Hvis man ikke selv bugner af overskud, så kan tanken om at skulle arrangere noget måske blive for meget og det forstår jeg egentlig godt. 

Anmeld Citér

3. maj 2019

Anonym

Bare en tanke: kunne det være at han faktisk får en polterabend i weekenden, men at de bare er så hemmelighedsfulde at du ikke engang får det af vide?

Vi har et vennepar hvor den kommende kone ikke fik noget af vide- udelukkende fordi vi VED hun ikke ville kunne holde det hemmeligt for ham. Man kan se det på hende når hun prøver at holde noget hemmeligt 

Hvis i har børn så kan det også let forklare hans søsters adfærd; hun er blevet bedt om at stå stand-by som barnepige hvis du nu har planer på dagen. Det blev gjort med Gommens forældre i vores vennepars tilfælde 

Anmeld Citér

3. maj 2019

Anonym trådstarter

Åh det ville være lykken. Men tror desværre ikke det forholder sig sådan. Skrev jo til vennen for langt tid siden som sagde han ikke havde tid pga frivilligt arbejde, og har igen i dag skrevet til søsteren og fortalt hvordan landet ligger, men hun svarer ikke engang. 

Der ville ihvertfald komme bag på mig, men det ville være totalt genialt hvis det var �� 

og hvor sødt af dine venners venner��

Anmeld Citér

3. maj 2019

321

Anonym skriver:

Åh det ville være lykken. Men tror desværre ikke det forholder sig sådan. Skrev jo til vennen for langt tid siden som sagde han ikke havde tid pga frivilligt arbejde, og har igen i dag skrevet til søsteren og fortalt hvordan landet ligger, men hun svarer ikke engang. 

Der ville ihvertfald komme bag på mig, men det ville være totalt genialt hvis det var �� 

og hvor sødt af dine venners venner��

Måske de lyver og siger nej eller undlader at svare fordi de er bange for at du afslører noget over for ham.  Der er ikke andet at gøre end at se tiden an. Det ville jo også være træls hvis du planlægger noget og de så har planlagt det helt store for ham.

Anmeld Citér

4. maj 2019

Birthdaybaby

Jeg var inde over min mands polterabend. Der deltog kun hans bedste ven, en af vores vennepars mand - og hans far. Men jeg kunne simpelthen ikke bære han ikke skulle have en polterabend. 

Er det muligt du kan gøre det samme?

de havde i øvrigt en genial dag, og jeg hentede ham stangbacardi først på morgenen ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.