min kæreste som også er far til vores børn på dreng 7 og pige 1 år, tager dem når det passer ham, han opføre sig mest som en lege onkel, han er aldrig stået op med børnene, så dvs det altid er ham der sover længe i weekenderne. Jeg står op med børnene altid og idag var klokken 5:30 ca.
Men det jeg vil høre jer om, er om jeres børn også larmer fra de slår øjnene op? Altså mine børn går ikke rundt og råber og skriger men de snakker højt (min datter snakker jo ikke endnu men hun pludre højt)
men min kæreste brokker sig hver dag over os, virkelig hver dag. Han siger vi larmer for meget og st vi skal tage hensyn til naboer, vi bor i lejlighed så vi tager da hensyn så meget vi kan.
Han tysser på vores dreng hver dag, og skælder ham ud hver morgen fordi han synes han larmer. Min store dreng snakker alm høj tone, han råber ikke.. han er bare glad...
jeg er ved at blive idiot af at vi ikke kan snakke sammen uden kæresten tysser på os.. mine børn leger selvfølgelig også med larmende og ikke larmende legetøj.
hvordan er i om morgenen ? Larmer jeres børn? Er der noget de ikke må og må? Har han ret eller har jeg ret ?
Anmeld
Citér