Nu må jeg simpelthen høre jer ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.956 visninger
18 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2019

Anonym trådstarter

min kæreste som også er far til vores børn på dreng 7 og pige 1 år, tager dem når det passer ham, han opføre sig mest som en lege onkel, han er aldrig stået op med børnene, så dvs det altid er ham der sover længe i weekenderne. Jeg står op med børnene altid og idag var klokken 5:30 ca. 

Men det jeg vil høre jer om, er om jeres børn også larmer fra de slår øjnene op? Altså mine børn går ikke rundt og råber og skriger men de snakker højt (min datter snakker jo ikke endnu men hun pludre højt) 

men min kæreste brokker sig hver dag over os, virkelig hver dag. Han siger vi larmer for meget og st vi skal tage hensyn til naboer, vi bor i lejlighed så vi tager da hensyn så meget vi kan. 

Han tysser på vores dreng hver dag, og skælder ham ud hver morgen fordi han synes han larmer. Min store dreng snakker alm høj tone, han råber ikke.. han er bare glad...

jeg er ved at blive idiot af at vi ikke kan snakke sammen uden kæresten tysser på os.. mine børn leger selvfølgelig også med larmende og ikke larmende legetøj. 

hvordan er i om morgenen ? Larmer jeres børn? Er der noget de ikke må og må? Har han ret eller har jeg ret ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2019

Missyou

Mine larmer om morgenen. De er super morgenfriske og går i gang med leg med det samme. De er 3 og 4 år. De løber, synger og skændes og leger �� fra første minut... ��

men vi bor i hus så der er heller ikke rigtig nogen at tage hensyn til...men hvis vi boede i lejlighed er jeg heller ikke sikker på hvordan jeg så skulle få dem til at være stille u timevis hver morgen medmindre jeg skulle placere dem foran en skærm?

Anmeld Citér

28. april 2019

ChesireKitty

Mine larmer fra de står op til de kommer i seng.

Den ældste på 4 elsker at synge -højt- og den lille på 2 hviner en del, altså sådan nogle glade, høje skrig. De er friske børn.

Vi bor i hus, så det gør ikke så meget, men jeg tror ikke at jeg hverken ville eller kunne få dem til at være stille hvis Vi boede i lejlighed. Børn skal have lov til at være børn.

Anmeld Citér

28. april 2019

Anonym trådstarter

Missyou skriver:

Mine larmer om morgenen. De er super morgenfriske og går i gang med leg med det samme. De er 3 og 4 år. De løber, synger og skændes og leger �� fra første minut... ��

men vi bor i hus så der er heller ikke rigtig nogen at tage hensyn til...men hvis vi boede i lejlighed er jeg heller ikke sikker på hvordan jeg så skulle få dem til at være stille u timevis hver morgen medmindre jeg skulle placere dem foran en skærm?

Okay, dejligt at mine børn ikke er de eneste. Jeg gider ikke give dem en skærm. Og de begge leger super godt også som dine, når de står op om morgenen som det første. 

Anmeld Citér

28. april 2019

Soonmom

Børn har et generelt højt lydniveaue, både når de leger og når der er konflikter..

Jeg er hvert fald glad for at vi har rimlig tykke vække ind til naboen 

Vi har to drenge på 2 og 3 år

Anmeld Citér

28. april 2019

Abracadabra

Mine børn er ret stille om morgenen, så de gange min ældste har haft sin højtlydte veninde på overnatning, er jeg kommet helt forkert ud af sengen, fordi der pludselig var en ‘råber’ i huset. Veninden taler utroligt højt, og det er faktisk voldsomt - især om morgenen. Vores børn må i øvrigt godt se tv om morgenen i weekenden - så i skrivende stund er vi voksne ikke stået op endnu. 

Hvis din mand er B-menneske og glad for jeres naboer, ville jeg sige ja til lidt morgen-tv hjemme hos jer. 

Anmeld Citér

28. april 2019

xStinepigen

min kæreste som også er far til vores børn på dreng 7 og pige 1 år, tager dem når det passer ham, han opføre sig mest som en lege onkel, han er aldrig stået op med børnene, så dvs det altid er ham der sover længe i weekenderne. Jeg står op med børnene altid og idag var klokken 5:30 ca. 

Men det jeg vil høre jer om, er om jeres børn også larmer fra de slår øjnene op? Altså mine børn går ikke rundt og råber og skriger men de snakker højt (min datter snakker jo ikke endnu men hun pludre højt) 

men min kæreste brokker sig hver dag over os, virkelig hver dag. Han siger vi larmer for meget og st vi skal tage hensyn til naboer, vi bor i lejlighed så vi tager da hensyn så meget vi kan. 

Han tysser på vores dreng hver dag, og skælder ham ud hver morgen fordi han synes han larmer. Min store dreng snakker alm høj tone, han råber ikke.. han er bare glad...

jeg er ved at blive idiot af at vi ikke kan snakke sammen uden kæresten tysser på os.. mine børn leger selvfølgelig også med larmende og ikke larmende legetøj. 

hvordan er i om morgenen ? Larmer jeres børn? Er der noget de ikke må og må? Har han ret eller har jeg ret ? 

Åh sådan var min far også, vi SKULLE klappe i Om morgenen, og han er sådan en mega lysfølsom en. Her har jeg sagt til min kæreste, at kan han ikke sove for den almindelige hverdagslarm, måtte han jo stå op samtidig med os andre. Jeg gider ikke gå og være en sur mor hver morgen og tysse på min søn hele tiden. Tysser hvis han larmer helt unødvendigt og voldsomt, men almindelig snak og hverdags ting, må han gerne. Så må min kæreste bide det i sig eller stå op. Min søn må gerne se morgen tv, men det er ikke sp ofte han gider det.

Anmeld Citér

28. april 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Her er det meget forskelligt. Nogle morgener er børnene stille, andre gange leger de lige med det samme, og det kan godt larme lidt.  

Min den ældste på 4 kan også snakke højt.

Børn skal vel have lov til at være børn? Så længe de ikke skriger som en sindssyg osv..

Anmeld Citér

28. april 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Altså hos os skiftes vi til at stå op i weekenderne og tager så vidt muligt hensyn. Vi leger ikke med brandbiler og ambulancer der siger lyder osv. Men oftest får de lov til at se lidt fjernsyn og så skal vi have lidt havregrød og så går der ikke længe og så er alle oppe. 

Vi har jo også en på 7 som jo skal have lov til at sove længe i weekenderne. De to andre vågner ca kl 5.30. 

Da vi boede i lejlighed og kun havde et barn tog vi hensyn til naboerne og gav også der lov til tv om morgenen. 

Anmeld Citér

28. april 2019

ErDuHerIkkeSnart

Kunne din kæreste ikke passende lette sig fra sengen og deltage lidt i familielivet, hvis han er så bekymret for støjniveauet? Så kunne du jo samtidig snuppe en lang formiddag i sengen og I kunne vise jeres børn, at man er fælles om at være familie, og ikke blot vælger det til og fra, som man lige gider ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.