Nogen der har prøvet at falde under deres graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

starsofheaven

ja jeg faldt midt op på torvet i byen og var i 38 uge og så faldt jeg i et hul hvor der ikke var afmærkning og der skulle ligges bro sten eller hvad de hedder og så faldt jeg i det hul og lige så lang jeg var faldt jeg direkte forover og direkte ned på maven.. og jeg skreg og tuede ikke fordi jeg tænkte på at det gjorde ondt men fordi jeg var bange for der var sket vores datter noget i maven... nå men så var der panik og ringede til skadestuen og sagde hvad der var sket og så kom vi derud og kom på en fødestue med det samme og blevet tjekket og det viste sig at vi var ekstrem heldige, jeg stødte mest med højre side og havde det være venstre var der sket vores lille pus noget sagde lægen så vi var virkelig heldige! og så var de bange for at fødslen ville gå i gang men der skete så ik mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

patella

Takker for alle jeres betragtninger - egentlig var jeg blevet mindre nervøs, men da så mange af jer skrev at I synes jeg skulle ringe til sygehuset, gjorde jeg det naturligvis også - man er altså letpåvirkelig når man er gravid  JM på FG mente ikke der var noget at bekymre sig om, eftersom jeg havde mærket ham, ikke havde blødt eller haft smerter andre steder end i den stakkels balle... men hun sagde, at hvis det kunne hjælpe mig at komme ud og blive tjekket var jeg hjertelig velkommen til det (de er altså så søde og man blir virkelig behandlet godt når man er gravid) Det var vi så i går aftes kl. 20 og alt var fint. Hjertet slog som det skulle og han havde præcis de hjerterytmer som er normale.. glad glad glad igen  Det er meget bedre at blive tjekket en gang for meget end en for lidt - det kan betyde så meget for ens mentale velbefindende...

Knus Patella 33+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.