Jeg sidder her og prøver selv at berolige andre med ikke at være så bekymret, men kan ikke selv helt lade være med at være det - selvom fornuften siger mig at alt er okay... 
Var til noget vandgymnastik i går, hvilket var helt fantastisk. Men det der sker, lige inden vi skal i vandet, er at jeg glider i omklædningsrummet (gulvet var vådt og sindssygt glat) og lander HELDIGVIS bare på venstre balle... (jeg skriver heldigvis, fordi jeg ligeså godt kunne ha slået halebenet eller landet på maven eller noget andet fatalt) HOLD DA FAST hvor gjorde det ondt... Jeg havde jo bare bikinibukser på og med de 13-14 ekstra kilo, så var der tryk på, samt det jo var et klinkegulv jeg landede på... alle var så søde at hjælpe mig op og hentede fys.terapeuten, som skulle undervise os, så hun lige kunne tjekke mig...
Da jeg havde sundet mig, kunne jeg lige klare at være med til gymnastikken - det er jo i meget varmt vand. Jeg kunne jo også mærke det ikke var gået ud over ryggen eller noget andet. Idag går det lidt bedre, kan dog næsten ikke sidde på en stol - WOW det er bare ømt - av av
Men jeg kan bare SLET ikke slippe tanken om jeg kan ha skadet lillemanden på nogen måde... Fysen sagde at det kunne jeg ikke - han ligger så godt beskyttet derinde. Jeg skulle kun bekymre mig, hvis jeg var landet på maven og det gjorde jeg ikke tilnærmelsesvis. Desuden har jeg ingen mavesmerter eller andet der skulle indikere at der ku være sket noget med ham. Jeg mærkede ham sparke under vandgymnastikken og også da jeg kom hjem og lå med is på ballen
samt flere gange i nat - så han lever...
Men kender I det - jeg kan SLET ikke slippe tanken om han kan være kommet noget til - det er bare det der IKKE må ske under ens graviditet - at man på nogen måde falder, vælter eller kommer ud for noget andet.. ihh altså hvor kan man være klodset!!!
Patella 33+2
Anmeld