Træning under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Tulle28

baby2010 skriver:

Ok så samlet set tror jeg vi er dækket ind, så længe vi ikke laver maveøvelser, hører for høj musik og tager det nogenlunde stille og roligt - altså vi skal jo ikke træne til marathon eller ironman  Pointen er vel, at få motion og ikke komme i topform - det må vi klare, når baby er færdig og ude i verden

Yes!!:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Ansemusen

Den med høj musik har jeg ALDRIG hørt! Man må gerne gå til koncert osv. så hvorfor skulle man ikke måtte træne til høj musik?

Anmeld

20. oktober 2009

baby2010

Ansemusen skriver:

Den med høj musik har jeg ALDRIG hørt! Man må gerne gå til koncert osv. så hvorfor skulle man ikke måtte træne til høj musik?

Efter et bestemt tidspunkt i graviditeten kan barnet høre - det har tilmed en meget fin hørelse. Jeg ville aldrig selv "stresse" ham unødigt med alt for høj musik, men jeg tror ikke/ved ikke om det som sådan er skadeligt. Jeg ville bare heller ikke tage mit barn med til koncert - når det er kommet ud af maven - men det er jo en smagssag!

Anmeld

20. oktober 2009

Ansemusen

Nej slet ikke efter at barnet er født. Har bare hørt at de godt kan tåle høj musik inde i maven. Men skal da helt sikkert undersøge det! For det ville være super synd for barnet hvis det blev stresset af det! Spørger jordemoderen når jeg skal derhen! Må vist hellere begynde at skrive spørgsmål ned, hihi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.