Hvor meget i str. 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2019

Babilooo

Vi havde intet i str 50. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2019

lineog4

Har aldrig brugt størrelse 50, men får så også store børn - har såmænd næsten ikke brugt str 56.

Jeg kan godt lide mine børn ser skønne ud, men samtidig er jeg også nærig og kan godt folde lidt op og ned, så tøjet kan bruges i længere tid. 

Hov og rådet fra min side var, køb Max 2 sæt i 50 og det samme i 56. Hav nogle bodyer (de billige) så du kan skifte og husk så forretninger er åbne, og det er så skønt ar trille ud og købe tøj til det mirakel, der ligger i barnevognen.

Anmeld Citér

22. april 2019

Pb18

Jeg er 160 cm og far er 175 cm. Baby var 54 cm og 3560g ved fødslen og vi brugte str 50 i et par uger og 56 et godt stykke tid også. Jeg havde købt en pose for 150 kr fyldt med tøj i 50 og 56 og så havde jeg købt lidt nyt og fik selvfølgelig også noget i gave.

Jeg ville vente med at købe for meget primært fordi man ikke ved hvordan baby ser ud. Jeg havde købt noget fra Be kids fra nyt i str 50 og fik det ikke brugt da det simpelthen ikke passede i formen til vores baby... Dragter med fødder er også håbløst da hun har lange fødder og sådan er der så meget... Så vi har en del "fejlkøb" baseret på pasformen

Anmeld Citér

22. april 2019

Anonym trådstarter

Mange tak for svar allesammen!

Vi har fået to sæt i gave, så jeg tror vi starter med det. Som de fleste af jer siger, så kan vi jo altid supplerer op efter barnet er født 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.