Inviteret til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
15 svar
52 synes godt om
20. april 2019

Anonym trådstarter

Kære kvinder.

Sagen er den at vi er inviteret til min søster bryllup i 2020 og hun har for længe siden sagt til min datter på 7år hun skulle være brudepige. Nu har vi så fået indbydelse og der står det er uden børn, men børn er velkommen i kirken  Men nu bliver min mor mave sku lidt ked af det, jeg synes ikke min datter kun skal med i kirken somsom brudepige den dag, er det bare mig som synes det er noget mærkeligt noget ??'  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2019

Møghe

Anonym skriver:

Kære kvinder.

Sagen er den at vi er inviteret til min søster bryllup i 2020 og hun har for længe siden sagt til min datter på 7år hun skulle være brudepige. Nu har vi så fået indbydelse og der står det er uden børn, men børn er velkommen i kirken  Men nu bliver min mor mave sku lidt ked af det, jeg synes ikke min datter kun skal med i kirken somsom brudepige den dag, er det bare mig som synes det er noget mærkeligt noget ??'  

Jeg synes ikke, at et bryllup nødvendigvis er en fest for børn. De fleste bryllupper jeg har været til er børn velkomne i kirken og reception, men ikke til festen. 

Anmeld Citér

20. april 2019

Jegkiggerpåfugle

Anonym skriver:

Kære kvinder.

Kunne det tænkes hun måske spørger senere. Det lyder da til, at børnene er inviteret i kirke, hvor man skal bruge brudepiger. 

Ellers ville jeg da spørge min søster hvad hendes plan var 

Anmeld Citér

20. april 2019

Anonym trådstarter

Jegkiggerpåfugle skriver:

Kunne det tænkes hun måske spørger senere. Det lyder da til, at børnene er inviteret i kirke, hvor man skal bruge brudepiger. 

Ellers ville jeg da spørge min søster hvad hendes plan var 

Hendes plan er at alle må komme i kirken, men festen kun er for voksne. Jeg synes bare det er noget mærkeligt noget at min datter skal pyntes fint og i noget kjole min søster har bestemt også må man ikke komme med til festen, aner dog hellere ikke lige hvem der skulle passe hende og vores søn :-\

Anmeld Citér

20. april 2019

sne190810

Altså, jeg tror det er meget normalt .. 

Jeg står og skal til bryllup om en uges penge, og der er festen også uden børn. Brudens datter på 13 år, er den eneste som er med til selve festen, og det er fordi hun skal holde en tale. Hun forlader festen efter middagen. 

Jeg syntes det er SKØNT. En aften med gode venner, med min mand, uden børn. Jeg glæder mig til en aften ude

Anmeld Citér

20. april 2019

Christabelle

Tror det er meget normalt at en bryllupsfest er uden børn... Har aldrig været til bryllup hvor der var inviteret børn med i hvert fald 

Anmeld Citér

20. april 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville synes det var helt okay de ønsker en voksen fest og det skal de da helt selv bestemme men selve vielsen er jo ganske børnevenlig, så selvfølgelig kan jeres datter få en rolle som brudepige der og de skriver jo også at børn er velkomne i kirken, så mon ikke hun ringer for at aftale nærmere omkring brudepige på et tidspunkt  

Min veninde blev gift i sommers, deres søn fulgte bagved brud og far op ad kirkegulvet og bagefter blev han passet af en nabo. Han havde på ingen måde fået noget ud af selve bryllupsfesten. For det første ville han være det eneste barn, og for det andet var det en voksenfest både på den kedelige "taler og sange" måde, men også senere på "drinks og dansegulv" måden og der var heller ingen steder at putte et barn i løbet af natten. 

Anmeld Citér

20. april 2019

AnoMor

Jeg synes det er helt ok og meget normalt. 

Da min bror og svigerinder blev gift (og samtidig døbte deres datter) der var datter og søn da også helt pynter fint og inden maden startede blev de henter til pasning sammen med alle de andre børn der havde været med i kirken 

Anmeld Citér

20. april 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Kære kvinder.

nu ved jeg jo ikke hvad der står præcis i invitationen, men min veninde skal giftes om kort tid, og de har sagt at børnene er velkomne i kirken og til den 1½ time reception hos min venindes mor, men når de kører videre til festen er det kun for voksne.

Min venindes niecer skal være brudepiger, men da de kun er 4 og 7 år skal de ikke med til festen og bliver hos mormor.

Anmeld Citér

20. april 2019

koeapabshicar

Jeg synes også det lyder helt normalt at børn ikke skal med til selve festen. Jeg har aldrig været til et bryllup med børn og børn var heller ikke velkomne til mit. Jeg synes da det er smukt hun vil inkluderer din datter i selve vielsen. :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.