Brud eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2019

LSS

Mor11 skriver:

Jeg synes det er helt legitimt at sætte spørgsmålstegn når Der ikke er taget et røgent og hun har mega ondt. Afsted igen med jer  

Læger er også bare mennesker, der kan have lidt for travlt eller overse noget har selv haft en datter til læge 4 gange med galloperende høj feber og mavesmerter, inden der blev taget et simpelt infektionstal der sendte os akut på børnemodtagelsen, hvor de konstaterede nyrebækkenbetændelse. 

Jeg har talt med egen læge, og min datter har fået en tid kl 11. Så vil de kigge og vurdere.

Jeg håber selvfølgelig at det bare er slaget, men det kræver lidt mere end bare en smule kiggeri på foden før jeg er overbevist.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2019

Camillos

LSS skriver:

Jeg har talt med egen læge, og min datter har fået en tid kl 11. Så vil de kigge og vurdere.

Jeg håber selvfølgelig at det bare er slaget, men det kræver lidt mere end bare en smule kiggeri på foden før jeg er overbevist.

Hvordan gik det hos lægen? 

Anmeld Citér

17. april 2019

LSS

Camillos skriver:

Hvordan gik det hos lægen? 

Tak fordi du spørg.

hun blev henvist til et andet sygehus, og fik taget røntgen. De sagde at enten ville de kunne se noget med det samme og hvis der var tvivl så ville vi først høre noget efter påske 

og vi skal så vente til efter påske 

Anmeld Citér

18. april 2019

Camillos

LSS skriver:

Tak fordi du spørg.

hun blev henvist til et andet sygehus, og fik taget røntgen. De sagde at enten ville de kunne se noget med det samme og hvis der var tvivl så ville vi først høre noget efter påske 

og vi skal så vente til efter påske 

Åh øv at vente  så længe på svar! 

Anmeld Citér

18. april 2019

LSS

Camillos skriver:

Åh øv at vente  så længe på svar! 

Det er næsten endnu mere tåbeligt end at de ikke tog røntgen i første omgang. 

Anmeld Citér

18. april 2019

Camillos

LSS skriver:

Det er næsten endnu mere tåbeligt end at de ikke tog røntgen i første omgang. 

Ja det er det i den grad! Det er frygteligt ikke at føle sig hørt! 

Anmeld Citér

18. april 2019

Abracadabra

I første omgang blev det ikke vurderet, at der var grund til et røntgenbillede, som så er blevet presset igennem og som ikke viser et brud. Jeg kan ikke se noget som helst tåbeligt eller utilfredsstillende i det forløb. 

Anmeld Citér

18. april 2019

LSS

Abracadabra skriver:

I første omgang blev det ikke vurderet, at der var grund til et røntgenbillede, som så er blevet presset igennem og som ikke viser et brud. Jeg kan ikke se noget som helst tåbeligt eller utilfredsstillende i det forløb. 

Hvor står der at røntgen IKKE viste noget brud? 

Anmeld Citér

18. april 2019

Abracadabra

LSS skriver:

Hvor står der at røntgen IKKE viste noget brud? 

Du skriver, at I ville få besked, hvis der kunne ses et brud. I har ikke fået besked, ergo kunne der ikke ses et brud. 

Anmeld Citér

18. april 2019

LSS

Abracadabra skriver:

Du skriver, at I ville få besked, hvis der kunne ses et brud. I har ikke fået besked, ergo kunne der ikke ses et brud. 

Det skriver jeg da ikke? Jeg skriver ordret at hvis de var i tvivl så ville vi først få besked efter påske. Da de så ville få en erfaren røntgen læge til at kigge på det. Så det er da noget mærkeligt noget at skrive. 

Og så kan det godt være du er læge, men du kan da ikke udtale dig om nogle røntgen billeder du ikke har set 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.