Anonym skriver:
Hej,
Sagen er den, at min kæreste og jeg planlægger at smide præventionen i slutningen af året eller starten af næste år og jeg er derfor ved at læse lidt på nettet om, hvordan jeg bedst klargøre min krop til en graviditet.
Inde på sundhed.dk falder jeg over punktet: Undgå uheldige spisevaner som crash dieting (meget lavt indtag af kalorier i kortere perioder) eller det at springe måltider over.
Det punkt gør mig lidt urolig, fordi det netop er noget jeg døjer med.
Jeg døjer en del med madlede og har gjort det alt den tid jeg kan huske. Jeg kan simpelthen ikke få morgenmad ned, frokosten springes tit over(fordi jeg ikke har lyst til noget) og så er det faktisk oftest først ved aftensmaden, at jeg får et ordentligt måltid. Dog har jeg en vane med at små snacke om eftermiddagen og efter aftensmaden, og det er ikke sunde ting der ryger ned der. Dog er 
Jeg er normalvægtig, dog er min fedtprocent lidt for høj, men det er på ingen måde alarmerende. Den høje fedtprocent skyldes nok, at jeg spiser for lidt, så min forbrændning mere eller mindre er gået i stå.
Jeg synes jeg har prøvet alt og jeg ønsker virkelig at blive bedre til at spise. Jeg ved bare ikke rigtigt, hvordan jeg skal gribe det an.
Jeg er ret kræsen, og det hjælper slet ikke på det.
Jeg er simpelthen så flov over det
Jeg overvejer derfor at gå til min læge, men jeg ved ikke rigtigt, hvad der så vil blive sat i gang. Jeg er bange for ikke at blive taget alvorligt og faktisk også lidt bange for, hvad han vil sige til at vi allerede ønsker barn, når vi ikke er ældre, men det er jo en helt anden snak (jeg vil være ca. 23). 
Hvad havde I gjort?
Evt. nogen der har stået i samme situation og vil dele deres erfaringer?
Vi er mange der ikke kan spise morgenmad og har fået sunde og raske børn alligevel. Det er en skrøne den med at morgenmaden er dagens vigtigste måltid. Hvis jeg var dig ville jeg dog fokusere på at få spist lidt frokost hver dag i stedet og få spist lidt sunde snacks i stedet.