Paranoid preggy-indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Kaufie

De damer - jeg har lige brug for at få noget at vide, som jeg godt ved....

I aftes og her i dag har jeg blødt en lille bitte smule - ikke friskt blod, men bare lidt brunligt snask (ja, undskyld). Jeg ved jo godt det ikke behøver betyde noget særligt - og har da heller ikke opsøgt læge, da jeg alligevel skal til 1. tjek på onsdag.

Håber hun sender mig til en tidlig scanning - for synes sgu snart jeg er den eneste gravide, der endnu ikke har set hjerteblink....

Men tag lige og mind mig om at det ER helt normalt, ikke? For jeg løber jo på toilet i tide og utide såsnart jeg mærker "noget"...

Øv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Tikki

Det er altså bare helt normalt  Jeg oplevede det samme, da jeg var gravid med Malthe....men piske en stemning op og være supernervøs, det er noget man er god til som gravid....og som mor  

Anmeld

19. oktober 2009

linemus

Ja, det er meget meget normalt. Er du ikke også lige deromkring, hvor rigtig mange oplever det? Det kan være en mens, som tror den stadig skal indfinde sige, men det skal den ikke, deraf det brune stads. Jeg blødte flere gange med lidt lyserødt blod i starten af grav. og det er jo gået ganske fint alligevel, men nøj hvor bliver man nervøs. Fortæl din læge hvor nervøs du er, så kan det være, han/hun forbarmer sig over dig.

Kram Line 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.